Hele tijd error's...

Status
Niet open voor verdere reacties.

Locoboy015

Gebruiker
Lid geworden
18 sep 2011
Hallo ,

elke keer als ik een bepaald programma open krijg ik een error en dat echt elke keer. Dit is de eerste keer dat ik met dit probleem te maken heb en het is echt irritant.

Bv als ik internet explorer open krijg ikdit : iexplore.exe - Ongeldige installatiekopie
C:/PROGRA~/IMESHA~1/Mediabar/Datamngr/x64/datamngr.dll is niet geschikt voor Windows of het bevat een fout. Proeer het programma opnieuw te installeren met behulpvan de oorspronkelijke installatiemedia of neem contact op met de systeembeheerder of software leverancier voor ondersteuning.

Eerst dacht ik dat het aan internet explorer lag maar dit krijg ik by elk programma dat ik open met gwn een andere naam voor de .exe

Hoe kan ik dit oplossen?
Mvg, Locoboy015

2 opties.

1. Er is een virus op je pc
2. Jij of iemand anders heeft iets in het register lopen rotzooien

Kun je er even een screenshot van maken? dat zegt mij wat meer :$

lololalf.jpg

Dit is de error ( heb zelf de rest van de kanten weggedaan met paint)

Ben een scan aan het uitvoeren en ze zeggen dat het eenn Trojaans paard PSW.Generic7.BAXR is ....

Nope, ik had gewooon een Trojaans paard op men pc -.- wss door men klein broertje, zit op die stomme spelletjessites enzo. maar is opgelost :) heb het verwyderd van myn pc

Toch bedankt voor de hulp,
Mvg Locoboy

Pfff, ik had het verwyderd maar het is terug????
Hoe kan ik dit oplossen?

Windowstoets + pause/breaktoets>systeembeveiliging>systeemherstel. Daar kun je een herstelpunt uitzoeken op datum.
Maar zoals ik eerder al aangaf, als je herstelpunten ook besmet zijn dan haalt het niets uit.

Laatst bewerkt:
windowstoets (met dat vlaggetje) en de pause/breaktoets (ergens rechtsboven op je toetsenbord)

Handmatig verwijderen van je virus/trojan (Eng).
http://www.spydig.com/spyware-info/PSW-Generic7-BAXR.html
http://www.pcsafedoctor.com/Unknown/remove-PSW.Generic7.BAXR.html
Punten van aandacht:
5. It is possibly for PSW.Generic7.BAXR to load by hiding within the system WIN.INI file and the strings "run=" and "load=". So you must check carefully in order to thoroughly remove it from your computer.(het win.ini file staat in de rootmap (windows), zorg ervoor dat je de verborgen mappen en bestanden weergeeft).
6 It is necessary for you t clean the IE temporary files where the original carrier may store. (verwijder alle tijdelijke internetbestanden).

Laatst bewerkt:
Dan moet je de links eens goed doorlezen die ik in mijn vorige post heb gezet, daar staat precies waar je op moet letten en waar de infectie zich overal bevindt. Enige kennis v.h. register e.d. is wel vereist.

Maar dat heb ik helemaal niet :/ ben niet zo goed met computers..ben momenteel een scan aan het proberen met die Spydig.

Maar dat virus, kan het nog ergere gevolgen hebben?

Ben de pc aan het scannen met de 2 programmas die in je link waren, hopen dat ze het virus vinden en verwyderd kan worden :)

Scan anders eens met Mbam in de veilige modus (F8 trommelen tijdens de boot).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan