Medion kan niet terug naar fabrieksinstellingen

Status
Niet open voor verdere reacties.

pedro270

Gebruiker
Lid geworden
25 dec 2011
Hallo mensen,
Ik wil mijn PC terug zetten naar fabrieksinstellingen.
Het is een MEDION PC, Dus ik had een Application en Support CD
Als ik daar op ging opstarten, ging hij terug naar fabrieksinstellingen.
Dit werkte ook.
Todat hij een error aangaf, en de hardeschijf was al geformateerd, en mijn andere partitie , dus niet C, was ook weg,
En dat was mijn RECOVERY partitie, en die heeft me CD nodig om te installeren.
Dus mijn vraag is, heeft iemand toevallig of een download link, of ook een MEDION pc en zo vriendelijk willen zijn die te kopieren en naar mij op te sturen??
Alvast bedankt !

dat is iligaal en niemand gaat je hier daarmee helpen je moet als je een pc koopt altijd recover dvd s nemen zo niet heb je een w7 dvd nodig en je kan die niet van het internet halen

@groentje1,

Als je denkt dat iets niet kan op Helpmij.nl, zien wij daar graag een misbruikmelding van.Wij handelen het dan verder wel af.

Een download link mag inderdaad niet gegeven worden. Echter men mag gewoon een Windows cd/dvd lenen, met dezelfde versie en installeren. Men dient dan wel de eigen licentie sleutel te gebruiken. Niets illegaals aan.

ok sry zal er op letten
maar van dat lenen je moet al geluk hebben dat je hier iemand tegen komt die dicht bij woont

Zo bedoel ik het ook niet!
Kijk, ik heb een MEDION PC
En ik heb een Application en Support CD,
Nu staat daar XP op, maar die CD heeft bestanden nodig voor de installatie,
niet voor de XP installatie, maar die in de RECOVERY partitie zaten,
en die heb ik verwijderd!!
hoe krijg ik die terug!
Kan ik die op de site van medion downloaden ofzo iets?

ow zo

waarom heb je die nodig

ik denk dat je die kan maken met een programma van medion of gwn dvd s

als ik me Application en Support CD erin stop, en daarvanaf opstart,
dan heb je op je hardeschijf een partitie, en die heet recovery,
daar staan de nodige bestanden voor de fabrieksinstellingen van MEDION, dus NIET de windows bestanden-
En zonder de partitie RECOVERY kan ik niet door, daarom heb ik die nodig en de bestanden, en daarom vraag ik of iemand die naar me kan toesturen of wat dan ook,
en er is ook geen programma tje ofzoiets denk ik...

Je kunt ook de eis van die recoverypartitie laten vallen.
Zoals eerder geopperd, leen een xpcd met dezelfde versie als die je al had. Gebruik je eigen key dan is er niks aan de hand.
Eventuele benodigde drivers voor jouw systeem kan je altijd nog op de site van medion downloaden.
De kans dat een recovery werkt als je die te pakken krijgt zoals jij dat wilt, hoeft ook niet perse goed te functioneren.

@pedro270
Je oorspronkelijk topic heb ik op slot gezet omdat je hier opnieuw bent begonnen, iets wat niet de bedoeling is!
Maak er verder geen slow-chat meer van a.u.b.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan