Ik heb een jpg!hoe kom ik aan een embed code?

Status
Niet open voor verdere reacties.

stone17

Gebruiker
Lid geworden
21 jul 2006
Berichten
175
Geachte Forum,

Ik weet niet of deze vraag hier hoort?

Ik heb een jpg foto's op mijn computer staan,hoe kan ik iemand anders dit laten zien zonder dat ik mijn foto's meestuur?
Dus ik wil een embed/url meezenden,zodat diegene geen opslag van de foto krijgt op zijn computer.
Vraag:Hoe krijgt ik mijn foto/filmpje met een embed code(net als bij youtube) die ik kan meesturen in de mail?
Ik hoor graag reactie en alvast bedankt.
Mvg,
 
Om een video/afbeelding direct vanaf jou pc te tonen aan een ander gaat heel lastig zonder software te laten installeren door de tegenpartij.

tinypic.com biedt je de mogelijkheid afbeeldingen en video's te uploaden waarna je een link krijgt om te sturen.
Account is mogelijk niet verplicht.

Youtube biedt je de mogelijkheid om video's privé te maken zodat deze alleen te bekijken zijn als de persoon een link heeft.
 
Geacht Forum en grumbkow,

Ik heb een aantal programma's gezien net als tinypic.com,maar ze generen allemaal reclame mee en dat wil ik niet!!
Dus misschien weet iemand nog een beter programma of oplossing??
Ik hoor graag!
mvg,
 
Geacht Forum en grumbkow,

Ik heb een aantal programma's gezien net als tinypic.com,maar ze generen allemaal reclame mee en dat wil ik niet!!
Dus misschien weet iemand nog een beter programma of oplossing??
Ik hoor graag!
mvg,

Kopieer op Tinypic de onderste 'Direct Link'. Dan krijg je enkel jou plaatje en geen reclames!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan