HTTP-fout 500

Status
Niet open voor verdere reacties.

Kamminga

Gebruiker
Lid geworden
10 apr 2012
Ik gebruik(te) standaard IE 9.0 maar als ik de pagina van Facebook opende kreeg ik consequent de melding in beeld:
HTTP-fout 500 (Internal Server Error): Er is een onverwachte voorwaarde gevonden toen de server het verzoek wilde uitvoeren.

Mede daarom ook maar Chrome geinstalleerd maar daarin dezelfde melding gekregen.
Facebook is wel gewoon bereikbaar (via de tablet en telefoon) en andere pagina's worden wel gewoon geopend.

Iemand die raad weet? Dank alvast!

ik heb dit ook als ik op facebook wil wie kan me helpen, ik heb dit met internet explorer maar ook met google chrome

Laatst bewerkt:
Ik heb precies hetzelfde. Kan het aan de provider liggen? Ik heb internet via Tele2, alles werkt verder. Via mijn telefoon en mijn Wifi lukt het ook niet, als ik Wifi uitzet kom ik er gelijk wel door. Heel soms lukt het ineens wel.

Hmm Tele2 dus ook al....kwam het ook al tegen bij Ziggo gebruikers....de overeenkomst die ik bemerk is wel dat het voorkomt in de Duin- en Bollenstreek (maar niet in Katwijk b.v.)
Waar ben jij woonachtig?

ik woon in heemstede, en wij hebben kpn dus meerdere hebben het?

http 500

:evil: ik heb het zelfde probleem woon in lisserbroek
weet iemand wat we er aan kunnen doen ben der nu wel klaar mee met dit HTTP 500 :evil:

Antwoord van Ziggo webcare gekregen dat ze eraan werken: "wij zijn er mee bezig om te kijken wat hier precies speelt. @ZiggoWebcare heeft het geheel in onderzoek. ^MJ"

Maar ja, wat nou de oorzaak is van deze regionale storing?

Ik had het dan logischer gevonden als het bij één provider lag. Maar ja.... Momenteel werkt het weer bij mij overigens. Waarschijnlijk kunnen 'we' er dus niets aan doen, behalve afwachten.

Ik heb precies het zelfde. Ik woon in Berkel en Rodenrijs, vlakbij Rotterdam. En heb een glasvezel verbinding van Lijbrandt.
Het maakt niet uit of ik het met Google crome of met fireFox of IE probeer.
Soms kom ik heel even op de startpagina, maar zodra ik op een link klik krijg ik deze melding.
Het duurt nu al een dag of 5 en ik wordt er ondertussen wel doodziek van.

http-500 error

Ook ik heb het zelfde probleem en zal eens met de webcare van ziggo gaan bellen.

http-error 500

Heb zojuist de Ziggo medewerker aan de lijn en deze zegt dat er een aantal wijken in sassenheim e.o.....mijn wijk is 32006 en de oplossing is nog niet nabij.....duurt waarschijnlijk nog een dag.

Ik heb ook met Lijbrandt gebeld. Die zeggen dat het aan Facebook zelf ligt.
Bij hun werkt alles naar behoren.

Ik heb gisteren Facebook kunnen bezoeken maar vanochtend kreeg ik de oude melding weer.
Bezocht via Chrome overigens

WIFI vs 3G

Ik heb precies hetzelfde. Kan het aan de provider liggen? Ik heb internet via Tele2, alles werkt verder. Via mijn telefoon en mijn Wifi lukt het ook niet, als ik Wifi uitzet kom ik er gelijk wel door. Heel soms lukt het ineens wel.

Ik heb KPN, woon in Voorhout (idd Bollenstreek). Via mij Wifi netwerk via KPN permanent problemen. 3G via TMobile op iPhone werkt perfect.

Ik woon ook in Voorhout, kan een enkele keer op Facebook, via pc of mobiel. Ik heb trouwens Vodaphone....

Ik heb ook hetzelfde probleem!! Net als Judith woon ik ook in Berkel en Rodenrijs. Ik heb UPC en geen glasvezel.
Dus kan niet aan de glasvezel liggen. Met mijn mobiel kan ik er wel op! Heel irritant!!

Ik woon ook in Berkel en Rodenrijs, internet via UPC, en ook al dagen problemen de site te bereiken!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan