Iphone gebruiken in Tunesie

Status
Niet open voor verdere reacties.

helpuh

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
19 apr 2012
Hallo allemaal, over 2 weken vertrek ik naar Tunesie en neem mijn Iphone mee. Omdat ik er voor het eerst een langere periode zal blijven ben ik benieuwd of ik deze daar ook voor het internet kan gebruiken i.c.m. met een lokale simkaart of dat ik hier speciale instellingen voor moet gebruiken. Alvast bedankt voor de moeite.

Mits de lokale simkaart aanbieder ook internet aanbied, in de vorm van een preidpaid of een abo dan hoef je niets te doen.
Als de iPhone zich aanmeld op hun netwerk en op je sim kaart is een internet abo aanwezig dan zal de iPhone gewoon de instellingen over nemen van de provider.
Het is letterlijk een smartphone haha.

Wel wens ik je alvast heel veel plezier in Tunesie.

Hoelang ga je en bij welke provider zit je nu?

p.s. Kan zijn dat ik wat later op je antwoord reageer vandaag want ik ga zo weg..... ;-)

dank voor de interesse Terrabo. Ik vertrek volgende maand en heb al een oplossing gevonden. Via de website https://www.prepaidunion.com kan ik een lokale simkaart opwaarderen. Dat is handig omdat ik dit vanuit mijn hotel kan gebruiken. Ik ben alleen benieuwd hoe de internetkosten voor mobiel zijn in Tunesie. Dat werkt volgens mij toch iets anders dan hier maar dat zoek ik daar wel even uit.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan