BIOS starten lukt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

TomCZEE

Gebruiker
Lid geworden
11 apr 2012
Berichten
27
Ik heb nu stage bij een ziekenhuis op de ICT-afdeling en ik moet de processor achterhalen van enkele pc's. Helaas lukt het mij voor geen meter om het BIOS op te starten. Wat ik ook probeer, ik krijg iedere keer dat irritante geluid van het BIOS, maar dit start dus niet op.

Het is een HP desktop pc, draaiende op Windows 95/98 (geen idee wat precies, kun je namelijk, net als de processor, niet via de instellingen achterhalen).

Graag zou ik wat hulp hierbij willen.

Ik heb trouwens al de volgende toetsen gebruikt om het BIOS proberen te openen, welke allemaal dus niet werkten.
- DEL
- F1
- F2
- F8
- F10

Tevens heb ik nog de F12-toets gebruikt voor het 'pauzeren' van het booten, maar dit hielp me niet om het BIOS te kunnen starten. Ik kan verder ook niet zien welke toets hiervoor nodig is, want het beginscherm met het logo van HP (allereerste opstartscherm) is na nog geen seconde alweer weg.

EDIT: Opgelost, ik deed iets fout, waar ik totaal geen erg in had: ik drukte de toetsen constant in iedere keer, maar dat moest niet, haha. :p Daarnaast moest het wel de F10-toets zijn. xD
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan