fabrieksinstellingen terugzetten op presario CQ62

Status
Niet open voor verdere reacties.

pascalboy

Banned
Lid geworden
10 mrt 2011
Berichten
657
hallo ik wil graag me computer terugzetten naar de fabrieksinstellingen allen bij het confegratie scherm staat dit Naamloos1.png maar ik heb geen cd met fabrieksinstelingen gekregen, hoe moet ik dat terug naar fabrieksinstellingen??
 
Je kunt dat proberen,
en anders zul je toch voor een herinstallatie van Windows moeten gaan.

Kijk anders HIER eens
 
het probleem is dat ik geen windows 7 cd erbij gekregen hebt dus daarom vraag ik hier heb je die dan nodig als je dat doet bij systeem herstel?
 
die cd/dvd die had je moeten maken toen je die pc voor het eerst opstarte,daar werd naar gevraagd
 
Een dvd downloaden via torrent oid. (Zie torrentz.eu)
Maar weet niet of dat volledig legaal is.
Volgensmij wel, aangezien je al een legale versie hebt.
 
oke ik zal het proberen

op hoop van zegen want het is echt een drama me pc is sloom en heeft vaak een processor gebruik van 100 of 50 %
 
Dan raad ik gewoon een herinstallatie aan.
Hiermee maak je de computer gewoon volledig leeg en begin je weer helemaal opnieuw.

Hierbij moet je echter wel een originele cd hebben.
 
Als je gewoon systeemherstel wilt doen zoals je eerder aangaf dan heb je die cd niet nodig.
Maar voor terug naar fabrieksinstellingen wel, daar had je idd zoals @vanschagen al aangaf, recovery cd's moeten maken toen je hem kocht.
http://h10032.www1.hp.com/ctg/Manual/c02641795.pdf (handleiding van je pc (Eng) blz. 117/146).
 
oke bedankt

maar is het nu slim om windows 7 home premium 64 bit
gewoon te downloaden (legaal want die heb ik)
en dan met die cd naar fabrieksinstellingen te gaan??
 
Met die gedownloade cd/dvd kun je niet terug naar de fabrieksinstellingen, gewoon een schone installatie. Je moet dan wss wel nog ontbrekende drivers ophalen bij de fabrikant van je pc.
 
Door naar de site v.d. fabrikant (HP) te gaan, je type e/o serienr. invoeren en voila daar krijg je alle drivers te zien die voor je pc belangrijk zijn.
Maar ik zou eerst installeren want Win7 heeft de meeste drivers aan boord. Mogelijk moet je nog enkele drivers bij HP downloaden. Maar je zou ze alvast kunnen ophalen, dan heb je ze straks bij de hand. ;)
 
oke ik ga morgen rustig even windows opnieuw instaleren alleen kan ik me key nog ergens vinden behalve op die sticker die is er afgesleten en ik wil wel een legalen:eek:
 
Ga naar start, en zoek daar bij de diverse HP progamma's naar de recover optie.
Daar kun je waarschijnlijk ook de recover dvd's branden.
 
heel erg bedankt allemaal het laatste van coenrad heeft gewerkt hij ging gewoon vanzelf windows 7 instaleren zonder cd en key, BEDANKT ALLEMAAL

gr pascalboy
 
Fijn dat het gelukt is.
Als je nou verstandig bent maak je ook de recover dvd's in het geval je HDD kapot zou gaan. Dan ben je nl. de functie die je gebruikt hebt ook kwijt:eek:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan