film bewerken in Premiere Pro CS5.5

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lukdem

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
24 apr 2012
Berichten
3
Als ik een geïmporteerde clip naar de tijdlijn sleep komt de clip als het ware ingezoomd in het montagevenster, waardoor ik de buitenste randen van het beeld verlies.
Iemand een idee wat ik verkeerd doe?
 
Heb je mischien je zoomlevel te hoog staan?(staat onder het preview venster)
 
Het zoomlevel staat op "fit"; als ik het percentage verklein krijg ik wel een kleiner beeld, maar nog steeds "ingezoomd"
 
Typisch, ik heb dit standaard ook. De film zelf heeft hier verder geen last van. In welk verband zou je dit gecorrigeerd willen hebben? Als je de clip in de tijdlijn plaatst, zul je 'm geheel zien.
 
Begrijp ik het goed dat het beeld terug "volledig" zal zijn als ik de bewerkte film exporteer naar een AVI-bestand om daarna op DVD te branden?
In dat geval zou er eigenlijk zelfs geen probleem zijn!
En helaas is mijn Latijn zo lang geleden dat ik de spreuk jammer genoeg niet (meer) kan vertalen.
 
Was vanmorgen bezig met een antwoord op je laatste post, toen ik ineens weg moest.

't vreemde is dat ik gisteravond e.e.a. controleerde m.b.t. je vraag en dus constateerde dat in de preview e.e.a. wél afgekapt werd qua kaders en dus in de eindversie niet.
Nu wilde ik dit vanmorgen verifiëren en kon geen verschil vinden tussen (fit-versie) preview en uiteindelijk resultaat.

Als je nu eens gewoon een eindresultaat bekijkt (renderen, in welke vorm dan ook) of brand op 'n DVD rewritable, dan zie je heel snel of het 't gewenste resultaat heeft.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan