• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

getallen annvullen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heren bedankt voor de hulp.
@excel amateur: heb de + voor &, dan gaan de nummer in kolom A goed, maar de tabladen niet bijvoorbeeld 719 wordt 719264000.
@edmoor: het zal ongetwijfeld aan mijn onkunde liggen, maar het maakt niet uit waar ik die exit sub neerzet, ik blijf de melding krijgen dat de " type niet overeen komen" .

Het moet kennelijk een combinatie van jullie geboden oplossing worden.
Groet Bas

Heb nu de formule van Edmoor in 2-en gebruikt, en dat doet hij het wel. Maar....eigelijk zou de hyperlink in kolom D ook mee moeten veranderen. Is daar nog een oplossing voor?
Groet Bas
 
Laatst bewerkt:
Mooi dat het voor elkaar is :)
Ik zal eens naar die hyperlink kijken.
 
Beste helpers, ik ben al aardig opweg, maar loop nog tegen wat onzuiverheden aan. Na het gebruik van de code van Edmoor zijn de tabbladen hernoemd, en de getallen in kolom A ook. Dat is al heel fijn.
1. In Kolom E heb ik 3 zoekfuncties, die in E6 werkt niet meer.
2. Verder staan op de tabbladen in C4,5,6 nu #NB's. Die gegevens gaan dus niet mee.
3. Ik heb Edmoor zijn VBA verbouwd naar dit:
Code:
Sub Hernoemen()
    Dim i As Integer

    'Wijzig de waarde in Kolom D
    For i = 9 To Range("D65536").End(xlUp).Row
        If Val(Sheets("main").Range("D" & i).Value2) > 0 Then
            Sheets("main").Range("D" & i).Value2 = Val(Sheets("main").Range("D" & i).Value2) + 264000
        End If
    Next
End Sub
Om de nummers in kolom D te veranderen, de hyperlink werkt wel, maar het vertraagd heel erg. Op het geselecteerde tabblad is in C3 het nummer niet aangepast.

Hoop dat jullie nog wat kunnen betekenen.

Groet Bas:thumb:

Bestand
 
Laatst bewerkt:
Code aanpassen:

Code:
If Val(Sheets("main").Range("D" & i).Value2) < 264000 Then

grtjs Daiel
 
Heren, het is gelukt, mede door jullie hulp.
Hartelijk bedankt.

Gr Bas
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan