Userform Op website

Status
Niet open voor verdere reacties.

JeroenE96

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
24 apr 2012
Berichten
2
Hallo,
Ik heb een userform gemaakt met visual basic via word 2010
nu vraag ik mij af hoe ik die userform op een website kan zetten.
kan iemand mij helpen?

Gr. Jeroen
 
Visual Basic is iets anders dan Visual Basic for Applications, VBA is programmeren binnen Office applicaties. Verplaatst naar juiste sectie.
 
Dus als ik heb goed begrijp moet ik deze userform via een ander programma maken?
 
Dat zeg ik niet. Ik zeg dat je het in de juiste sectie moet plaatsen. Visual Basic is geen onderdeel van Word. Visual Basic for Application is een onderdeel van Word lees Office. Daarom heb ik deze topic verplaatst.
 
Geen idee wat de verwarring is, want TS heeft het over een in Word 2010 gemaakt formulier in wat hij VB noemt, maar wat dus VBA moet zijn. Maar zo te zien is de vraag in de juiste sectie beland :)
Wat betreft de vraag: die is mij in ieder geval niet duidelijk. Je hebt een formulier gemaakt in een Word document, en nu wil je dat formulier op een webpagina gebruiken? Dat zal niet gaan lukken denk ik, want webpagina's maak je met een hele andere (programmeer) taal. En daar kun je volgens mij zowiezo geen formulieren in maken die ook maar in de verste verte lijken op met VBA en Userforms gemaakte formulieren. Dus wat wil je eigenlijk: een formulier maken voor een Word document, of een webpagina?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan