Windows Tiny-7 Nederlands

Status
Niet open voor verdere reacties.

drieskazoo

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
26 apr 2012
Berichten
2
Hallo, ik ben nieuw hier en heb meteen al een vraag. Ik heb Windows Tiny-7 gedownload en geïnstalleerd op mijn Acer notebook. Eigenlijk ben ik razend enthousiast alleen dat het besturingssysteem in het Engels is ben ik niet zo blij mee. Vraag dus; kan ik ergens een patch of zo downloaden waarmee ik mijn Windows in de Nederlandse taal kan omzetten !
 
Hallo,

Bedoel je Windows 7 Starter die is in nederlands of je komt je pc terug aan het zetten na factory defaults.
 
ja daar is een taal pakket voor,maar das op torrent en daar mogen we het verder niet over hebben:D
 
Ik ben bang dat dit niet gaat..
Je hebt waarschijnlijk de verkeerde gedownload.
 
Nee, ik bedoel echt Windows Tiny7 Rev02 Unattended Activated CD (X86), een uitgeklede versie van Windows-7 die minimale specs van de laptop eist en die geen registratie nodig heeft want het is helemaal legaal. Het past volledig op een CD en je kunt hem gewoon downloaden van het internet (effe Googelen want ik schijn geen links te mogen plaatsen !)
 
Laatst bewerkt:
Welke versie je bedoeld dat weet ik wel maar volgens mij is juist voor deze versie geen taalpakket beschikbaar,vandaar mijn eerste bericht.
 
Nee, ik bedoel echt Windows Tiny7 Rev02 Unattended Activated CD (X86), een uitgeklede versie van Windows-7 die minimale specs van de laptop eist en die geen registratie nodig heeft want het is helemaal legaal.
Tiny 7 is niet legaal, je kan heb zo via internet downloaden en het is geen officiële versie van microsoft. Ook is hij niet als oem bij je pc bijgelevert.
Als je een besturings systeem wilt dat gratis, snel en aanpasbaar is stap dan over op Linux
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan