Samsung Galaxy Tab 10.1 P7510 touchscreen probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

master09

Gebruiker
Lid geworden
27 jul 2009
Berichten
203
Best leden.

Heb een probleem met mijn samsumg galaxy tab 10.1
Het rechtse stuk van mijn touchscreen (Rand van 2,5 cm) Werkt niet en reageerd ook gewoon nergens op,
Verder werkt de tablet wel helemaal goed,

Mvg Maikel
 
ik neem aan dat je nog garantie hebt???
dus snel naar de retailer en hem omruilen
 
Hij is uit december maar is op het tapijt gevallen, Dus ben bang dat niet onder de garantie valt.
 
dat moet je de verkoper ook niet vertellen,gewoon zeggen hij werkt niet goed
 
Hoi,
Ga naar de kpn shop in denbosch, Daar heb je een samsung service punt waar ze het waarschijnlijk direct kunnen reparen,
Zeg gewoon dat hij het opeens niet meer deed!
 
Hoi,

Als er verders geen val schade te zien is kan je inderdaad terug gaan;)
 
Alleen bij de audio ingang en opladen ingang zit een scheurtje in het plastic maar is gekomen door een hele strakke hoes toen die eraf wou halen.
 
Hoi,


Tja dan wordt het kwestie van proberen en praten denk ik;) laat als het niet gaat wel prijsopgave doen als je hem eventueel nog wilt laten repareren.
 
Bedankt voor je reactie, Heeft me toen 479 euro gekost en laat hem zowiezo wel maken maar liefst binnen de garantie en reparatie is ook duur.
 
Klopt misschien lezen we nog wel hoe het afgelopen is:thumb:
 
Gewoon een RMA inschieten of langlopen.
Het is een massa product, daar doen ze niet moeilijk over.
 
Probleem opgelost, Onderdelen hebben ze besteld en valt onder de garantie, Mocht hem nog mee naar huis nemen en als de onderdelen binnen waren kon ik hem komen brengen en zouden ze het binnen 20 binnen het weer klaar hebben! Top service van kpn.
 
Hoi,

Kijk soms doet de kpn ook wat goeds fijn om te lezen succes:thumb:
 
Daarom! Weet iemand hoe de achterkant heet als je die los wil kopen? Ik dacht aan back case maar kan daar alleen bescherming in vinde,
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan