Melding Windows verkenner werkt niet meer, Windows verkenner wordt opnieuw gestart

Status
Niet open voor verdere reacties.

wen250

Gebruiker
Lid geworden
24 feb 2007
Hallo,

Ik krijg steeds melding dat Windows verkenner niet meer werkt en opnieuw wordt opgestart, dit is sindsdien ik Winavi heb geinstalleerd. Waar ik overigens niets aan heb, ik mis de registratiecode.
Weet iemand of ik een programma kan draaien die die melding weg kan halen? Heb er wel wat over gelezen op internet, maar niet duidelijk wat nu een veilig programma is die het op een simpele manier op kan lossen?

Alvast bedankt!

Hoi wen250. Ik weet niet welke Windows versie je hebt maar wat je kan doen is systeemherstel te gebruiken en terug naar het moment te gaan toen alles nog goed werkte. Mits systeemherstel aanstaat.
Windows 7: Alle Programma's, Bureau-accessoires, Systeemwerkset, Systeemherstel

Succes.

Hoi,
Ik heb Windows 7 idd, het systeemherstel verwijdert geen andere bestanden die ik wel nodig heb?

Dit probleem heb ik nu zelf ook. Eventueel als systeemherstel niks uithaalt moet je maar even de herstel-cd erin stoppen. Ik moet dit zelf nog proberen.

Ik heb het systeemherstel laten draaien, heeft niets uitgemaakt. Herstel cd ken ik niet? Heb je die gedownload? Zijn er nog andere oplossingen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan