internet beperking op computer?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mulee

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
1 mei 2012
Berichten
1
hoi,
Ik had een vraag i.v.m. internetverbinding & beperking. Het zit namelijk zo: Thuis werken we met Telenet internet (Ik woon in Belgi�). Het probleem is zo: het internet is te snel opgebruikt. Gisteren (29 april) kwam er al een melding dat hij al 90% opgebruikt is, en dan moesten we er nog een week mee weg. Het is namelijk zo dat ik vaak het internet nodig heb voor persoonlijke zaken �n schoolwerk. Voor h��l veel taken heb je het internet nodig. Maar ook mijn broer gebruikt het internet zeer vaak. Hij is namelijk werkloos en speelt heel de dag hetzelfde Multiplayer spelletje. Op zich is er daar niets verkeert mee, maar ik vrees dat dit de hoofdreden is van het grote internetvebruik. Ik heb nu namelijk moeilijkheden om mijn schoolwerk te doen. Goed, ik stream en download ook wel af en toe eens, maar zijn spel verbruikt zeer veel.
Het kan dan ook niet gezond zijn om dag en nacht een computer spel te spelen?

Daarom vroeg ik mij af of je een beperking van internet kon instellen op mijn broers computer? Zodanig dat hij maar zoveel kan vebruiken, en dat het daarna, voor hem trager gaat. Ik weet het, het lijkt wel een straf ofz, maar in 2012 kan het toch niet dat het internet werkt als in 1998?!

Hopelijk krijg ik snel een antwoord! :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan