Test mijn Website

Status
Niet open voor verdere reacties.

markyy16

Gebruiker
Lid geworden
5 mrt 2012
Jongens,

Ik heb mijn website gelanceerd. Mijn vraag aan jullie is ofdat jullie de website is willen testen op fouten en dergelijke.
Laat fouten ook echt weten zodat ik deze op kan lossen!

www.computerenvoorsenioren.nl

Dank jullie wel!

:thumb:

Ik vind het wel mooi gemaakt. Alleen de links onderaan mogen wel wat kleiner (mijn mening).

Groet,

Hoi Pity,

Bedankt voor je reactie. Ik heb hier ook goed over na zitten denken maar het is gericht op senioren. De tekst moet sowieso wat groter zijn dan op een doorsnee website en heb moet overzichtelijk zijn. Vandaag dat ik de footer wat groter gemaakt heb

Nogmaals bedankt voor je reactie :thumb:

ok...
tarief is met 1 f
bij spelletje "spelletjes onder windows" even kleiner lettertype... past dan achter elkaar...
Uberhaupt kleinere letters lijkt mij wel prettig...

verder ziet er op het eerste oog goed uit

succes

Rob

je kunt aangeven dat als mensen windows Vista of 7 gebruiken, Het beeld groter gemaakt kan worden
met het ctrl toets indrukken en met het scroll wieltje draaien

Op zich leuk in elkaar gezet.
Hier en daar aardige spelfoutjes.
Waarom 3x een contact link?
Denk om de uitlijning.
De letters in de link lijst onderaan mogen idd wel wat kleiner, waardoor de pagina overzichtelijker wordt.
Houdt er rekening mee dat je nieuwsberichten niet zomaar klakkeloos mag overnemen.

Laatst bewerkt:
Website laten controleren hoort niet in de sectie programmeren maar in site check, bij deze verplaatst.

Wil je ook de software 7-ZIP en Process Lasso toevoegen aan de lijst met handige software?
EDIT: Zet bij de virusscanners ook even Avast! Free Antivirus en Norman Security Suite.

Laatst bewerkt:
Ziet er goed uit, alleen kan je mss de search button op index veranderen in zoeken? Mss handiger voor de senioren :)

Bedankt voor jullie reacties!
Ik heb een aantal tips van jullie verwerkt in me website.

Waarom in slecht engels schrijven al het ook in normaal Nederlands kan? (daarbij is dit draadkaap en riekt het naar reclame)

Op mac osx lion 2560 x 1440 geeft die een aantal fouten.

Schermafbeelding 2012-05-20 om 20.31.09.jpg
Contact staat er onder.
Schermafbeelding 2012-05-20 om 20.31.18.jpg
Onderin staat het ook niet helemaal goed.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan