handleiding Scythe Mugen Infinity 5x Heatpipe for all Intel & AMD AM2

Status
Niet open voor verdere reacties.

Snarf66

Gebruiker
Lid geworden
7 okt 2005
Hi ik ben op zoek naar een handleiding voor deze cooler.
Ben de mijne namelijk kwijt.
Vooral wil ik weten hoe deze te instaleren op mijn rampage extreme socket 775.
Heb hem er al eerder geinstaleerd op een ander moederbord.
Maar weet zo niet of ik alle anderdelen voor een herinstalatie nog heb,vandaar de handleiding.
Iemand die mij kan helpen?
heb natuurlijk al het web afgezocht en naar de site van scythe gegaan maar daar is die niet meer te downloaden.
op hun website: http://www.scythe-eu.com/produkte/cpu-kuehler/mugen-cpu-kuehler.html?0= staat verder naar beneden een link naar verschillende talen van de handleiding maar die werkt niet.
Verder nog deze site gezien maar daar zie ik niets over de plastic backplate die je zou moeten instaleren: http://www.scythe-usa.com/product/cpu/024/scinf1000-manu.html
Dus als iemand me kan helpen zou ik zeer blij zijn.

Gr Snarf26966

Verplaatst uit de tips en handleidingen sectie naar Processor / koeling. De sectie waar de topic stond is niet voor vragen om een handleiding, maar juist om een eigen gemaakte handleiding voor andere te plaatsen.

Nee dus want die is de mugen 2 ik heb de versie daarvoor met de push-pins.
Maar alvast bedankt voor het helpen.
Heb ook al een contact actie gedaan met scythe en kreeg mail met link met pdf maar die werkt gewoon niet wat file is corrupt of error,bestandsgrootte is ook o kb.

Laatst bewerkt door een moderator:
ok heb nu deze toegestuurd gekregen van scythe zelf.

ftp://ftp.scythe-eu.com/Manuals/CPU-Cooler/Mugen.pdf

Alleen het enige wat er niet in staat en waar mijn belang ook naar uitgaat is dat er een backplate bij gelevert is en hoe die achter het moederbord te plaatsen.
Daar word in de handleiding niet over gesproken.

Met push pins heb je geen backplate nodig.
Deze wordt ook niet vernoemd in de verpakkingslijst bovenaan de gebruikshandleiding.

Dus moet ergens anders vandaan komen,van een andere koeler.

Nee hoor weet zeker dat hij van deze koeler komt want ik heb het nog aan de koeler zitten zoals hij hier in de kast ligt.
Die backplate zorgt voor extra ondersteuning zodat het moederbord minder belast word door het gewicht6 van 1 kilo.

Met push pins heb je geen backplate nodig.
Deze wordt ook niet vernoemd in de verpakkingslijst bovenaan de gebruikshandleiding.

Dus moet ergens anders vandaan komen,van een andere koeler.

weet iemand waar ik een backplate kan bestellen voor deze scythe mugen infinity?

Gr Snarf

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan