wel verbinding , geen internet

Status
Niet open voor verdere reacties.

haklo

Gebruiker
Lid geworden
17 apr 2012
Berichten
8
Ik heb wel een goede verbinding met het netwerk , maar kan nergens op internet .Dit gebeurde van de 1 op de andere dag , ik kan me niet herinneren dat ik iets veranderd heb . Waar kan dit aan liggen ? Ik heb windows vista.
Ik krijg bij diagnose en herstel de volgende boodschap: "
'www.microsoft.com' is niet ingesteld voor het maken van een verbinding op poort 'WWW-service (HTTP)." , maar ik weet niet of dit iets zegt.
 
Laatst bewerkt:
Hoi,
zomaar een idee, heb je een aparte knop om de draadloze verbinding uit te schakelen?
Sorry denkfoutje, dan zou je geen verbinding moeten hebben. Heb je bedraad al geprobeerd?
 
Laatst bewerkt:
Kijk eens bij apparaatbeheer>netwerkadapter(s) of daar alles ok is.
 
dat lijkt gewoon wel goed , ik heb er nooit eerder naar gekeken , ligt het niet eerder aan een instelling in windows?
 
Zet anders even een systeemherstelpunt met een tijdstip zeker weet dat je Internet had.
 
Doe even het volgende:
Ga naar command prompt (start>alle programma's>bureau-accessoires>opdracht prompt) klik rechts op 't pictogram en kies
"Uitvoeren als administrator"
typ achter de prompt (knipperende cursor)

ipconfig /all (hier zie je alle verbindingsgegevens maak evt. 'n screenshot d.m.v. Alt + Prt Scr-toets)

ipconfig /renew (IP-adres wordt vernieuwd)

ipconfig /release (IP-adres wordt vrijgegeven)

ipconfig /flushdns (DNS-cache wordt vernieuwd)

achter elke opdracht Enter-toets!
Herstart de pc('s)
Kijk meteen even via ipconfig /all wat je ip-adres is en zet de eerste 3 blokken cijfers ervan hier neer, of maak een screenshot v.d. prompt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan