Opstarten Word 2010 pas na configuratie

Status
Niet open voor verdere reacties.

twjbak

Gebruiker
Lid geworden
10 nov 2011
Berichten
93
Iedere keer als ik Word 2010 wil opstarten krijg ik een scherm te zien waarin het enige tijd duurt voordat ik het programma te zien krijg. De melding dat configuratie moet worden uitgevoerd krijg ik dan te zien. In het verleden was ik altijd gewend dat ik bij het opstarten van het programma direct het programma te zien kreeg. Maar nu om de een of andere reden niet meer. Heeft iemand hier een verklaring voor. En wat moet ik doen om dit te voorkomen?
 
Hallo twjbak. Wellicht deze troubleshooter lees eens even door het is voor windows 7, vista en xp. Er zijn veel linkjes die je doorverwijzen. Mogelijk is dit een oplossing.
Kijk eerst eens of je alle updates hebt geinstaleerd en controleer dan nogmaals word 2010 of hij nu sneller gaat.

en klik dan hier

Hiermee worden ook de betrouwbaarheid van de computer en software verbeterd staat ergens geschreven.
 
Laatst bewerkt:
Hallo Manamana,

Alle updates zijn voor zover ik kan zien bijgewerkt. Het vreemde is alleen wel dat als ik het programma Word start om de configuratie wordt gevraagd. Maar als ik een document *.docx start, direct het programma wordt opgestart. Dat vind ik vreemd.
 
Inderdaad vreemd.

Herstellen.klik hier
Taal, al lijkt me dit vreemd, maar ja nooit geschoten isaltijd mis. Ik neem aan dat je de originele versie hebt.
Klik hier

 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan