torrent verplaatsen van PC1 naar PC2??

Status
Niet open voor verdere reacties.

nossie

Gebruiker
Lid geworden
11 nov 2008
Berichten
672
Hallo Allemaal,

Even een vraagje: Ik ben in uTorrent een bestand aan het downloaden op mijn laptop (draadloos) en schrijf deze naar een netwerk schijf.
Dus dat is een dubbele belasting van mijn draadloos, en ontvangen en gelijk schrijven naar een netwerk schijf.

Nu is mijn vraag, kan ik een torrent vanuit uTorrent van mijn laptop verplaatsen naar uTorrent op mijn PC waar de netwerkschijf aanhangt via USB??
Plus dat deze PC ook nog eens een draadje heeft voor het netwerk, denk ik dat het allemaal wat soepeler zal lopen...

Hoor graag van jullie.

mvrgr.
Nossie
 
Hallo nossie,

Volgens mij kun je gewoon je "downloads"map kopieren, en dan de torrentfile opnieuw downloaden, hij doet altijd eerst een Check van hoeveel je al van dit bestand hebt.
Even proberen!

gr
 
Nope, kan volgens mij niet....... Dan zal je de torrent moeten inladen op de PC en het downloaden overnieuw beginnen ;)
 
volgens mij is dat gedoe met de appdata helemaal niet nodig. als jij instelt dat de downloadmap van utorrent hetzelfde is als waar jij al delen van de al deels gedownloade torrent hebt opgeslagen, zal hij een check doen en gewoon verdergaan waar hij gebleven was.


oftewel als je downloadfolder nu \\netwerk\share\mapjes\utorrentdownloads is, moet je zorgen dat de map nu ook weer *\mapjes\utorrentdownloads is.
 
Laatst bewerkt:
Het werkt wel...!! Ik heb de torrent op de laptop gestopt, op de pc opnieuw opgestart in uTorrent en laten schrijven in dezelfde map als dat ik deed vanaf de laptop.
Hij gaat dan 'controleren' en ziet dat daar al een aantal procent van die torrent staat en gaat vrolijk verder waar ie gebleven was op de laptop...
Weer wat geleerd ;-)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan