Graag jullie meningen over deze pc

Status
Niet open voor verdere reacties.

bramp4421

Gebruiker
Lid geworden
22 apr 2012
Hallo,

Ik zit te denken om een van deze pc's aan te schaffen, maar ik kom er niet zo goed uit welke dat het beste voor mij is.
Ik zou er graag medium games op willen spelen, dus geen super zware maar ook geen extreem lage.
Of zou ik voor een prijs van 400 euro, die deze beide pc's kosten, een betere pc kunnen kopen?

Processor: AMD A4-3420 processor
Besturingssysteem: Authentieke Windows® 7 Home Premium 64-bit (OEM versie)
Kloksnelheid: 2,8 GHz
Geheugen: 4 GB
Geheugentype: DDR3 1333 MHz
Aantal geheugenbanken: 2
Gebruikte geheugenbanken: 2
Harde schijf capaciteit: 1,5 TB
Videokaart: AMD Radeon™ HD6410D
Dual Layer DVD-ReWriter
Realtek High Definition Audio (8-kanaals)
AMD A75 Chipset
2x USB 3.0 aansluiting
Multi kaartlezer (SD/MMC/MS/xD)

of

Processor met video kaart: AMD Quad-Core A8-3820 Accelerated processor met AMD Radeon™ HD 6550D video.
Combineert de prestaties van een aparte DirectX® 11 videokaart en Quad-Core processorprestaties in een enkele chip.
Besturingssysteem: Authentieke Windows® 7 Home Premium
Geheugen: 4 GB DDR3 SDRAM
Hardeschijf: 1 TB
USB 3.0
Multistandaard Dual Layer DVD-/CD brander ondersteunt alle gangbare DVD/CD standaarden, inclusief Dual Layer DVD-R & DVD+R
8 kanaals High Definition Audio
WiFi b/g/n

Alvast bedankt!

Bramp4421

Laatst bewerkt:
Wat voor een games wil je hiermee spelen, en wat verstaan we onder redelijk spelen?
Je zult hier geen bf3 op high settings mee halen, tenzij je een lage fps Wilt maar dat lijkt me niet.

Maar het is een prima pc voor deze prijs, dat is niet te ontkennen.

Meningen

Hallo,

Ik zit te denken om een van deze pc's aan te schaffen, maar ik kom er niet zo goed uit welke dat het beste voor mij is.
Ik zou er graag medium games op willen spelen, dus geen super zware maar ook geen extreem lage.
Of zou ik voor een prijs van 400 euro, die deze beide pc's kosten, een betere pc kunnen kopen?

Processor: AMD A4-3420 processor
Besturingssysteem: Authentieke Windows® 7 Home Premium 64-bit (OEM versie)
Kloksnelheid: 2,8 GHz
Geheugen: 4 GB
Geheugentype: DDR3 1333 MHz
Aantal geheugenbanken: 2
Gebruikte geheugenbanken: 2
Harde schijf capaciteit: 1,5 TB
Videokaart: AMD Radeon™ HD6410D
Dual Layer DVD-ReWriter
Realtek High Definition Audio (8-kanaals)
AMD A75 Chipset
2x USB 3.0 aansluiting
Multi kaartlezer (SD/MMC/MS/xD)

of

Processor met video kaart: AMD Quad-Core A8-3820 Accelerated processor met AMD Radeon™ HD 6550D video.
Combineert de prestaties van een aparte DirectX® 11 videokaart en Quad-Core processorprestaties in een enkele chip.
Besturingssysteem: Authentieke Windows® 7 Home Premium
Geheugen: 4 GB DDR3 SDRAM
Hardeschijf: 1 TB
USB 3.0
Multistandaard Dual Layer DVD-/CD brander ondersteunt alle gangbare DVD/CD standaarden, inclusief Dual Layer DVD-R & DVD+R
8 kanaals High Definition Audio
WiFi b/g/n

Alvast bedankt!

Bramp4421

Je nieuwe vraag hierbij aangezet. Het is niet nodig(lees niet toegestaan) om telkens voor ieder ander systeem een topic te openen.
Dit topic van gister liep nog. En al je vragen kan je hier stellen.
Tevens is niet netjes van je om in je eerdere topis over een nieuw systeem zelf al niet meer te reageren maar ondertussen wel weer nieuwe topics openen.
De overgebleven topics zal ik van slot voorzien en in dit topic mag men dus verder gaan.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan