Hallo,
Ik heb net Minecraft (cracked) op me computer en laptop gedownload alleen ik wil dan dat we allebei met die 2 computers op een server komen.
Ik heb wat op internet gekeken alleen dan heb je bij bijna alles hamachi nodig en dat wil ik juist niet gebruiken.
Wil iemand uitleggen hoe je dan een server zonder hamachi maakt, en alsjeblieft niet zo ingewikkeld dus een beetje in mensentaal !
Alvast bedankt,
Gr,Davy
Laatst aangepast door Mik Zjegger : 17 mei 2012 om 15:40 Reden: titel aangepast
In deze topic staat nog een tweede tip.
Aangezien je een "cracked" versie hebt, mag je wel aannemen dat alles geheel voor eigen risico is. Dus als het niet goed loopt hoef je daarmee hier ook geen hulp van te verwachten.
Dan moet je een server maken zonder hamachi, maar de stap waar wordt gevraagd om te portforwarden overslaan. Binnen één netwerk is dit niet nodig. Als je later met vrienden online wilt op jouw server moet je wél portforwarden, of hamachi gebruiken.
Een linkje naar een goede tutorial komt er zo aan, denk ik, in mijn edit.
Groejtes
--edit1--
Ik zou een Bukkit server maken, www.bukkit.org
Linkje komt zo, langzaam internet :S
Laatst aangepast door Scandax : 18 mei 2012 om 17:08
Met de vriendelijke groeten van Scandax"Do not worry about your difficulties in Mathematics. I can assure you mine are still greater." - Albert EinsteinTwitter: @TheEijk
Kijk hier is naarhttp://www.minecraftwiki.net/wiki/Setting_up_a_server
of
Kijk kijk hier (als je ook plugins in je server wilt) http://wiki.bukkit.org/Setting_up_a_server
Je moet in de server.properties de online-mode op false zetten. Anders kan je er met een gecrackte client niet op
Gr. Danny
Wil iemand graag alsjebieft ook een link sturen die Nederlands is want mijn engels is vet slecht
Dankje is gelukt!![]()
mooi, Veel plezier ermee
Gr. Danny
Mooi dat het gelukt is en succes verder!
(klik even op "zet status opgelost" in de donkerblauwe werkbalk, direct boven de beginposting v.d. site).
Grtjzzz uit de stad van André Rieu !
Wacht ik heb nog een vraag ik heb me op gemaakt alleen ik kan niet alle blokken stuken maken af en toe kan ik er een kapot maken wat moet ik veranderen? Of komt het dat ik de cracked versie heb ?
Daar kun je het beste even een nieuw topic voor maken, dan komt je vraag weer bovenaan op de lijst.
Grtjzzz uit de stad van André Rieu !
Oke dankjewel
Dat komt omdat je nog in de spawn radius bent,
Zet dat naar 1 in je config file.