kb2604111 installeert steeds opnieuw

Status
Niet open voor verdere reacties.

dickenannemiek

Gebruiker
Lid geworden
24 jun 2003
Berichten
611
Op onze Windows XP computer wordt steeds opnieuw KB2604111 geinstalleerd bij afsluiten van de PC.

Bij geschiedenis van geinstalleerde updates staat inmiddels een rij van deze KB2604111 en steeds als "Voltooid" met keurig groen vinkje.

Iemand idee hoe dit steeds weer opnieuw installeren te stoppen?

Grtz, Dick
 
Aangezien het hier om een update voor het .NET Framework gaat kun je door het .NET Framework opnieuw te installeren het probleem oplossen.
Volg de instructies in dit artikel:D
 
Dank voor je snelle reactie.

Het verwijderen van alle Netframework is een hele klus zie ik bij Software.

Gaan we aan werken, maar even wanneer we meer tijd hebben.

Groet, Dick
 
Er bestaat ook een programma dat .NET helemaal voor je verwijderd. Voer het een voor een voor alle versies uit (wellicht hebt je niet alle versies, maar dan kunt je gewoon met de volgende versie verder):

http://tinyurl.com/dotnetclean
 
Er bestaat ook een programma dat .NET helemaal voor je verwijderd. Voer het een voor een voor alle versies uit (wellicht hebt je niet alle versies, maar dan kunt je gewoon met de volgende versie verder):

http://tinyurl.com/dotnetclean

Ook in het door mij verwezen artikel wordt verwezen naar een een tool , maar blijkbaar leest dat niemand?
 
Alle Net Framework via Software verwijderd vanmiddag. Kostte wel een paar uurtjes, maar dat is nu klaar.

Met de Tool dotnetclean uit het aangegeven artikel de resten verwijderd. En de PC weer opnieuw opgestart.

Nu dus toe aan opnieuw installeren van NetFramwork updates. Zie stap 5 van het artikel.

Graag tip waar ik op dit moment "de hoogste versie" kan downloaden.

Stukje uit artikel hieronder.

Groet weer, Dick

5) Installatie .NET Framework.

Na de herstart downloaden we het .NET Framework. We beginnen met de hoogste versie (Op het moment van dit schrijven 3.5 SP1). Deze is hier te downloaden:
http://www.microsoft.com/downloads/...2F-5D1A-413D-8319-81DA479AB0D7&displaylang=en

Deze versie zal ook .Net Framework 2.0 SP2 en 3.0 SP2 installeren. Mocht in de lijst die je hebt opgeschreven in stap 1) ook .NET Framework 1.1 en 1.1 SP1 staan dan zijn de stappen dus:

1 - .Net Framework 3.5 SP1, dan:
2 - .Net Framework 1.1, dan:
3 - .Net Framework 1.1 SP1
 
Het gaat om een 32 bits XP PC (Pentium 4 processor) hier.

Welke het best kiezen?

Mij lijkt deze:

•.NET Framework 4 Client Profile
for x86 ›

Idee?

Grtz, Dick
 
Gisteravond geinstalleerd. Resultaat nog even afwachten.

Bij de controle voor essentiele updates krijg ik op dit moment nog steeds een foutmelding.

Grtz, Dick
 
Welke foutmelding is dat precies? En krijg je die altijd bij MSE virus definitie of programma updates?
 
Het is toch opgelost! De foutmelding laat zich niet meer zien.

Vanavond opnieuw via - Alle Programma's - Microsoft Update - gezocht naar Essentiele Updates.

Er werden vier Beveiligingsupdates gevonden: KB2604121, KB2656405, KB2656368 en 2656351. Alle vier met betrekking tot Microsoft .NET Framework.

Deze vier geinstalleerd, de PC herstart en bij controle worden er geen essentiele updates meer gevonden.

Volgens mij is alles weer in orde.

Hartelijk dank Dorado en MicrosoftHelpt!

Groet, Dick
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan