Nieuwe HP All in One deskjet 1050 A steeds oefenprint bij aanzetten

• Onderwerp starter Onderwerp starter mnb
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

mnb

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
12 apr 2004
Steeds als ik de pc opstart, dit doe ik met een beveiligde stekkerdoos waar alle stekkers inzitten, dan gaat de gloednieuwe all in one printer aan en dan drukt ie meteen zo'n proefblad. Zonde van de inkt.
Nu heb ik hem uitgezet, maar hoe kan ik dit verhinderen als ik hem aanzet?
Verder heel gemakkelijk te installeren product, echt geweldig.

Hallo mnb. Probeer deze eens troubleshooter voor jou printertje. Succes. heb je de J serie of iets anders. Er zijn er verschillende. in die soort.

klik

Op die site had ik al gezocht, kan wel naar het engelstalig forum gaan en vragen maar dat is ook erg lastig.
Een antwoord op mijn vraag staat er niet bij.

Ik heb de Deskjet 1050 All in One J410 series

Oh dat is jammer, en ja ik zocht ook nog en inderdaad, staat nergens. Wat je in dit geval moet of kunt doen. Je zou nog kunnen proberen om de usb los te koppelen, liever nog alle usb's die je hebt. (veilig verwijderen) Dan de computer opnieuw opstarten. Wachten tot deze klaar is en een voor een de usb of usb's erin stoppen. Verder zou ik nog proberen als bovenstaande niet lukt de installatie ongedaan maken met uninstal of via Configuratiescherm, programma's en onderdelen deze er af te halen. Dan de cd erin en opnieuw installeren. Heb je misschien laatst nog een stroomstoring gehad, bijvoorbeeld blikseminslag. Heb je de printer aangesloten met een usb of print deze draadloos. Laat maar weten. groet. ;)

Ik gebruik een USB. Zal het proberen.

Oke. Lukt dat ook niet. Dan dit.
Start, > configuratiescherm, >Printer, > Klik met de rechtermuisknop op printer, dan opent zich eenschermpje, > Klik daar op eigenschappen, > Daar zit zeer waarschijnlijkde optie Standaard instellingen herstellen. Oke.
Lukt dat niet dan deze proberen.
Zet je printer ongeveer 10seconden uit.
Dan zet je hem weer aan.
Laat de testpagina printen.
Als hij klaar is, de printer losmaken van de computer.
Niet uitzetten!!
Leg de testpagina op de glasplaat.
Druk op scan. Het lampje flikkert.
Haal de testpagina weg als het lampje niet meer flikkert, maar normaal brand.
Zet de printer weer uit wacht ongeveer 10 seconden en zet hem weer aan.
En wat is het resultaat??

Standaardinstelling herstellen zit er niet op. Geeft aan dat printer okay is.
Heb laatste gedaan, lijkt nu goed te gaan!
Nog even zien hoe het gaat als ik alles uit en aan zet.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan