utorrent op mac

Status
Niet open voor verdere reacties.

misskimm

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
24 mei 2012
Berichten
3
hallo,
ik heb altijd windows computers gehad en dat is altijd prima gegaan, maar sinds een poosje heb ik een mac, en 't gaat allemaal wel goed, alleen het downloaden... het downloaden zelf gaat wel goed, maar ik ben iemand die de pc graag schoon houdt, nu is mijn vraag, hoe kom ik in de map waar de torrents op de pc opgeslagen worden? ik zag geen doelmap toen ik de doelmap wijzigde (zodat ik wel weet waar de torrent bestanden terecht komen), kan iemand me helpen?

groet kim
 
Als je in de balk (bovenin) op "Opties" klikt en vervolgens op "Voorkeuren" (preferences).
dan kan je aan de linkerkant kiezen voor "Directories"

Daar kan je precies ingeven waar de complete torrents naartoe gaan.
Je kan ook de downloads in een map houden tot ze klaar zijn (bijv: Incomplete) en als ze klaar zijn ze naar het bureaublad laten verplaatsen. van daar kunt U ze zelf altijd nog verplaatsen.
 
hi, ik had dit gedaan, maar vandaag pas, torrents die ik eerder heb gedownload staan nog ergens op de pc, alleen weet ik niet waar? :rolleyes:
 
Die zitten waarschijnlijk in je "Downloads" folder.

Je kan natuurlijk ook even de naam van het item in "Finder" ingeven en die zal dan even de locatie voor je zoeken.
 
volgens mij slaat hij hem dan op in ~/Library/Application Support/uTorrent

maar je kan even ~/Library openen en dan bovenin zoeken op .torrent en dan alleen zoeken in library klikken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan