Helpmij.nl
Helpmij.nl
Helpmij.nl
Steun Helpmij.nl! Klik hier     Computerprobleem? Klik hier!

Weergeven resultaten 1 tot 2 van 2

Onderwerp: Adobe Reader X - navigatievenster

• Vraag is niet opgelost

Adobe Reader X - navigatievenster

Beste,

Als ik een PDF open op het internet en dus in mijn browser open, krijg allerlei knoppen in het navigatievenster (aan de linkerkant) --> printscreen: Volledig navigatievenster:
    - paginaminiaturen
    - bladwijzers
    - bijlagen
    - zoeken

Printscreen:

Wanneer ik een lokaal bestand open met Adobe Reader X, kijg ik maar enkele knoppen in het navigatievenster:
    - paginaminiaturen
    - bijlagen

Printscreen:

Ik heb reeds geprobeerd om deze toe te voegen via de knop 'Beeld' > 'Tonen/verbergen' > 'Navigatievensters', maar de knoppen voor bladwijzers en zoeken staan hier niet tussen.
    Printscreen:

Nu vroeg ik mij af waar ik deze knoppen, namelijk bladwijzers en zoeken, kan toevoegen, zodat ik deze ook te zien krijg voor lokale bestanden.

Het is een computer van het werk, dus ik ben niet in de mogelijkheid om Adobe Reader opnieuw te installeren.

In bijlage heb ik enkele printscreens toegevoegd om mijn vraag te verduidelijken.

Kan iemand mij hiermee helpen?

Alvast bedankt.
    Bijgevoegde bestanden Bijgevoegde bestanden
    Laatst aangepast door xenium : 25 mei 2012 om 07:03

Giga Senior manamana's avatar
    Met de opdracht Zoeken (Bewerken > Zoeken) of het vensterZoeken (Bewerken > Geavanceerd zoeken) kun je
    zoeken naar paginainhoud, inclusief lagen, formuliervelden,annotaties, bladwijzers en digitale handtekeningen.

Als je met de rechtmuisknop klik op de werkbalk boven in. Klik je op bewerken, dan zie je daar werkbalk zoeken tonen. Deze aanvinken.

Je ziet als het goed is ook
    alle bewerken - gereedschap tonen
    en bewerken gereedschap opnieuw instellen

speel daar eens een beetje mee, zodat je ziet wat je krijgt. Tot zover het instellen voor zoeken.
    PDFknipselwerkbalkzoekentonen.JPG PDFknipselwerkbalkzoekentonen1.jpg

Laatst aangepast door manamana : 25 mei 2012 om 22:31

Berichtenregels

• U mag geen nieuwe discussies starten.
  • U mag niet reageren op berichten.
  • U mag geen bijlagen versturen.
  • Umag niet uw berichten bewerken.
  •  
Helpmij.nl
Helpmij.nl

Helpmij.nl en business

Partners