W7 terug naar fabrieksinstelling??

Status
Niet open voor verdere reacties.

MsChaotic

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
25 mei 2012
Berichten
4
Hoi,

Ik zou graag heel wat programma's in een keer verijwderen adhv een "computer reset".Ik weet niet hoe ik dit moet doen en om het een voor een te doen (bij configuratie) gaat het echt veel te traag.

Lol ik weet dat ik best een slechte laptop heb , maar moet er nou eenmaal nog even mee verder xD.
Hopelijk kan iemand me helpen, voor mijn laptop info kan je hier even kijken :

PCInfo.png


^Als je meer info nodig hebt of als er nog iets mist kan je me dat altijd vragen!
(Ja mijn computer staat in het frans...)
PS : Weet niet of ik dit in de juiste sectie heb gezet, sorry als het niet zo is!

Alvast bedankt!
MsChaotic
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Acer heeft een of ander recovery programma erop staan, Acer Erecovery heet het.

Wat je ook kan doen is je PC herstarten, en direct beginnen met trommelen op Alt + F10, en dan word de recovery ook 'getriggerd'.
 
Bedankt voor het snelle antwoord, ik zal dit even proberen.
Laten we hopen dat het werkt!

MsChaotic
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Welkom op Helpmij..:thumb:

Ik heb de titel van je vraag aangepast.
"Hulp gezocht" zegt niet echt iets over je probleem en iedereen komt hier voor hulp. :)

Succes met je vraag.
 
je kan hem ook opnieuw instaleren met de windows 7 cd! wel eersts even alle foto's en belangrijk documenten op je mail of usb hardeschijf of wat dan ook zetten dan word gelijk alles verwijderd en krijg je weer een zo goed als nieuwe pc net zo als toen je hem kocht :thumb:
 
@firreball
Het gaat hier om een mini laptop -_-

@MsChaotic
Het beste voor jou is ook een recovery. Stel je bestanden daarvoor wel veilig:thumb:.
 
Hey!
Bedankt allemaal voor de reacties, het probleem is opgelost nu weet ik het ook weer voor de volgende keer :)!

Groetjes,
MsChaotic
 
Geef even aan hoe je het opgelost, dan hebben andere forumbezoekers er misschien ook baat bij.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan