Helpmij.nl
Helpmij.nl
Helpmij.nl
Steun Helpmij.nl! Klik hier     Computerprobleem? Klik hier!

Weergeven resultaten 1 tot 4 van 4

Onderwerp: Recovery windows 7 mode

• Vraag is opgelost
    Member Smucked's avatar
    Afstand tot server
    ±121 km

Recovery windows 7 mode

Hoi,

Mijn partner wilde graag een "clean" installatie, dus ik maakte, nadat ze alles had ge-backupt, gebruik van de HP recovery mode (die op haar laptop staat) en selecteerde de optie (herstellen naar fabrieksinstellingen). Nu laadde hij de eerste pagina heel goed, daarna startte de laptop opnieuw op en startte het HP herstel programma. Die was goed en wel 5 minuten bezig en toen kreeg ik een foutmelding dat het Herstellen niet voltooid was. Nu is het dus zover dat EN windows 7 dus niet eens meer in beeld komt, en ik telkens bij de HP recovery mode kom. Ik heb het nu al meerdere keren geprobeerd, en ook met andere opties zoals (geminimaliseerde versie, en een backup van eerdere toestand (die niet meer bestaat).

Wat kan ik nu doen zodat hij weer werkt? Ik wil er geen illegale windows 7 op krijgen..

Mega Senior K1pje's avatar
    Afstand tot server
    ±163 km
    terug gaan naar de winkel en je garantie claimen als de recovery niet werkt

Verder kan je windows wel altijd legaal installeren met de licentie die op de laptop aanwezig is (licentiesticker zit vaak aan de onderkant van de laptop). Dus als je een DVD met de juiste windows versie kan bemachtigen (lees lenen), dan zou je windows met die DVD kunnen installeren en activeren met de licentie die aanwezig is op de laptop. Ook al is het een OEM licentie, dan moet dit nog steeds kunnen.

Member Smucked's avatar
    Afstand tot server
    ±121 km
    Thanks! Ik ga er wel mee terug naar de winkel!

Ben bang dat als ik een nieuwe windows 7 erop zet dat dit niet een HP is, waardoor ik de standaardprogrammma's van HP niet kan installeren, zoals bijvoorbeeld de HP Coolsense e.d. sinds die alleen werken op een HP laptop.

Senior Member Muchacho NL's avatar
    Afstand tot server
    ±135 km
    Het herstelprogramma van HP is niets meer dan het terug zetten van een backup gemaakt net na de installatie voor hij naar de winkel ging.

Op www.hp.com kan je alle drivers en software voor jouw specifieke laptop los downloaden.

Berichtenregels

• U mag geen nieuwe discussies starten.
  • U mag niet reageren op berichten.
  • U mag geen bijlagen versturen.
  • Umag niet uw berichten bewerken.
  •  
Helpmij.nl
Helpmij.nl

Helpmij.nl en business

Partners
Sponsoren
Linkpartners