Hallo,
Ik maak een webbrowsertje maar daarvoor moet ik ook een webpagina aanpassen. Maar hoe pas je een webpagina zo aan, dat hij buiten de standaard Css van die site, ook de CSS die ik op mijn webservertje heb staan verwerkt in die pagina.
Qua HTML code weet ik wel wat er moet gebeuren: Er moet in de head text van de webpaginaworden ingevuld.HTML Code:
1<link rel="stylesheet" type="text/css" href="link-naar-mijn-site"/>
Maar hoe zorg je dat de webbrowser dit doet?
Mvg
THWIT
Je kan zoiets proberen:
CPP Code:
1 WebBrowser1.DocumentText = WebBrowser1.DocumentText.ToLower.Replace("<head>", "<head>" & Chr(13) & "<link rel='stylesheet' type='text/css' href='link-naar-mijn-site'/>")
Het is even snel in elkaar gezet en niet getest, maar dit zou een oplossing kunnen zijn...
Succes!
MartinJM
Bedankt! Ik test even of het werkt!
Ok! Hou ik even rekening mee!
Hmm... Ik had hem in het documentcompleted event gezet, maar dan gaat hij heel snel achter elkaar de pagina herladen...
Yep, maar als het goed is de 2e keer met de aangepaste HTML-code.
Als je dat niet wil kan je het ook zo zoen:
CPP Code:
1 2 Dim WebClient1 As System.Net.WebClient WebBrowser1.DocumentText = WebClient1.DownloadString("WEBPAGINA").Replace("<head>", "<head>" & Chr(13) & "<link rel='stylesheet' type='text/css' href='link-naar-mijn-site'/>")
Ik neem aan dat je wel weet wat je hier verder mee moet.
Succes!
MartinJM
We zijn inmiddels twee weken verder en ik heb vandaag pas echt tijd gehad om er eens even weer naar te kijken.
Maar het zou handig zijn als ik de afbeeldingen die van een bepaalde site (bepaald domein) komen kon verwijderen, maar hoe doe ik dat.
Ik kwam namelijk ook nog niet echt uit hoe ik jouw code kon gebruiken. Als ik hem in het document completed event doe komt hij in een loop terecht met het herladen van de pagina, ook als ik er zoiets van maak:
Code:if not WebBrowser1.DocumentText.contains("<head>" & Chr(13) & "<link rel='stylesheet' type='text/css' href='link-naar-mijn-site'/>") then WebBrowser1.DocumentText = WebBrowser1.DocumentText.ToLower.Replace("<head>", "<head>" & Chr(13) & "<link rel='stylesheet' type='text/css' href='link-naar-mijn-site'/>") end if