Helpmij.nl
Helpmij.nl
Helpmij.nl
Steun Helpmij.nl! Klik hier     Computerprobleem? Klik hier!

Weergeven resultaten 1 tot 6 van 6

Onderwerp: nieuwe video-kaart

• Vraag is opgelost

nieuwe video-kaart

Ik heb onlangs een tweedehands dell optiplex 755 sff gekocht. Doet het verder prima, maar nou wil ik er een nieuwe videokaart inzetten. Het liefst geen dure 30-50 euro. ik heb al een tijdje rondgezocht op het internet maar ik krijg de indruk dat het model mijn opties wat verkleind en dat ik ook een betere voeding nodig heb. zou iemand mij goed kunnen adviseren wat mijn opties zijn? ik had iets gelezen over een Sapphire ATI Radeon HD5450 1GB. Ik heb nu een standaard ATI radeon hd 2400

bij voorbaat dankspecs.PNG

Mega Honourable Senior Member
    Verenigingslid
    firest0rm's avatar
    Afstand tot server
    ±86 km
    de HD6450 trekt niet super veel stroom
    klikerdeklik
    wat is eigenlijk het doel van de upgrade?

Is er een samenstelling voor u gemaakt bij Azerty? Klik dan op de volgende link HIER en steun Helpmij!

eigenlijk wil ik de pc stukje bij beetje wat opkrikken en er een leuk media pctje van maken .
    grafish loopt de pc het verst achter dus ik dacht laat ik daar eens beginnen.
    alvast bedankt voor de snelle reactie
    Laatst aangepast door glennyboy94 : 8 juni 2012 om 00:34 Reden: niet goed gekeken

nu zie ik dat de kaart om 400 W vraagt en ik maar 275 heb. mijn kast is klein en er past volgens mij geebn andere psu in of heb ik daar ongelijk in?

Mega Honourable Senior Member
    Verenigingslid
    firest0rm's avatar
    Afstand tot server
    ±86 km
    dat is voor het hele systeem bedoeld echter zal jou systeem veel minder stroom trekken
    de kaart zelf heeft in het ergste geval maar 15watts nodig dus daar hoef jij je geen zorgen om te maken

Is er een samenstelling voor u gemaakt bij Azerty? Klik dan op de volgende link HIER en steun Helpmij!

dat klinkt fijn in de oren! bedankt dat spaart ook weer 50 euries!
    fijn om zo geholpen te zijn!

Berichtenregels

• U mag geen nieuwe discussies starten.
  • U mag niet reageren op berichten.
  • U mag geen bijlagen versturen.
  • Umag niet uw berichten bewerken.
  •  
Helpmij.nl
Helpmij.nl

Helpmij.nl en business

Partners
Sponsoren