danny147
Terugkerende gebruiker
- Lid geworden
- 29 apr 2007
Beste, 
Kan er iemand mijn bestandje aanpassen zodat hij ook met de onderlinge duels rekening houdt.
Heb de formules die naar andere tabbladen verwijst omgezet in waarden zodat het leesbaar blijft.
Mijn bestandje houdt op de tweede plaats rekening met het doelsaldo.
Het moet volgens de volgende criteria's opgemaakt worden:
1. Het behaalde aantal punten in de poule.
2. Het onderlinge resultaat. Dit kan ook van drie ploegen onderling zijn.
3. Het doelsaldo, in deze onderlinge wedstrijden
4. Het aantal gescoorde doelpunten in de onderlinge wedstrijden.
5. Het doelsaldo in de gehele poule
6. Het aantal gescoorde goals in de gehele poule
7. Speelden de beide ploegen die op de eerste zes criteria gelijk stonden de laatste
poulewedstrijd tegen elkaar, dan volgt een penaltyserie na afloop van deze wedstrijd.
Staan er meerdere ploegen gelijk, dan treedt regel 8 in werking.
8. Kan de penaltyregel niet uitgevoerd worden, dan beslist de Fifa-ranglijst. Deze ranglijst
wordt in dat geval opgemaakt uit Euro 2008 (kwalificatie en eindtoernooi), WK 2010
(kwalificatie en eindtoernooi) en Euro 2012 ((kwalificatie). (Bron: Uefa.com/multimediafiles)
Groetjes Danny. :thumb:

Kan er iemand mijn bestandje aanpassen zodat hij ook met de onderlinge duels rekening houdt.
Heb de formules die naar andere tabbladen verwijst omgezet in waarden zodat het leesbaar blijft.
Mijn bestandje houdt op de tweede plaats rekening met het doelsaldo.
Het moet volgens de volgende criteria's opgemaakt worden:
1. Het behaalde aantal punten in de poule.
2. Het onderlinge resultaat. Dit kan ook van drie ploegen onderling zijn.
3. Het doelsaldo, in deze onderlinge wedstrijden
4. Het aantal gescoorde doelpunten in de onderlinge wedstrijden.
5. Het doelsaldo in de gehele poule
6. Het aantal gescoorde goals in de gehele poule
7. Speelden de beide ploegen die op de eerste zes criteria gelijk stonden de laatste
poulewedstrijd tegen elkaar, dan volgt een penaltyserie na afloop van deze wedstrijd.
Staan er meerdere ploegen gelijk, dan treedt regel 8 in werking.
8. Kan de penaltyregel niet uitgevoerd worden, dan beslist de Fifa-ranglijst. Deze ranglijst
wordt in dat geval opgemaakt uit Euro 2008 (kwalificatie en eindtoernooi), WK 2010
(kwalificatie en eindtoernooi) en Euro 2012 ((kwalificatie). (Bron: Uefa.com/multimediafiles)
Groetjes Danny. :thumb:
Bijlagen
Laatst bewerkt: