Web-pagina werkt wel off-line maar niet on-line

Status
Niet open voor verdere reacties.

gebruiker45

Gebruiker
Lid geworden
21 sep 2006
Hallo,

Ik ben bezig mijn website een andere lay-out te geven en ben begonnen met 1 pagina. Ik heb hem geschreven in HTML en CSS in Arachnophilia. De aangepaste pagina heeft een nieuw CSS-sheet gekregen. Als ik de pagina test vanuit Arachnophilia in Firefox in IE9, geven beide de pagina correct weer. Dus ik dacht.... klaar ! en uploaden (zowel de nieuwe pagina als het CSS-sheet).
Helaas als ik dan de aangepaste pagina open in FF ziet alles er prima uit, maar in IE9 loopt alles door elkaar. Het nieuwe CSS is alleen aangegeven in de aangepaste pagina. Er zijn meer pagina's met een ander CSS-sheet, maar die werken wel.

Is hiervoor een verklaring? Ben ik iets vergeten?

Alvast dank voor jullie hulp.

Maaike

Hoi Maaike,
Misschien pakt Internet Explorer nog een deel van de oude opmaak via z'n bewaarde Tijdelijke Internet Bestanden.
In IE7 is de route:
  • menu Extra > Internetopties > Tabblad Algemeen > Onderdeel "Browsegeschiedenis" > knop "Verwijderen" > Nieuw venstertje "Browsegeschiedenis verwijderen" > knop "Alles verwijderen" > berichtvenster "Weet u het zeker?" > Ja hoor!
Misschien heeft IE9 wel een kortere route. ;)

Als dit het niet is, heb je dan een link naar de nieuwe pagina (en een andere met de andere css)?

Met vriendelijke groet,
CSShunter

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan