Openen beveiligd XML

Status
Niet open voor verdere reacties.

BEEE

Gebruiker
Lid geworden
14 mrt 2011
Berichten
62
Beste

Ik zou graag een xml bestand openen (om daar dingen aan te passen), jammergenoeg weet ik niet hoe ik dat moet doen.
Als ik het open met kladblok/textverwerker, krijg ik een reeks 'Chinese' tekens, daar kan ik dus niets mee aanvangen.
(bv, kort stuk van begin: ♸ⰀჍ荏탆髼ﱡ⡷挆⟣ﷆ瑀彃뮊鑱끉ᨹ⢁鎴粈鐼䚯面ﻥ萃퇇헋䰏黤吗₀ꛄ湬첆딊፭뉛䃋ꆜ⨠府苫晋⩻ꒃ䤷ᇩ䖛)
Vroeger lukte dit altijd wel om XML leesbaar te openen met kladblok.

Heeft er iemand een idee om 'welke beveiliging' of welk programma dat daar wel mee overweg kan?

Alvast bedankt
BEEE
ps: het gaat om dit bestand. (Rechts klikken en 'save as/opslaan als', want IE stelt blijkbaar niet voor om het op te slaan).
 
Laatst bewerkt:
xml files zijn zoals jijzelf zegt gewoon te openen met kladblok.
Het zal hier dus gaan om een niet standaard xml file, of een beschadigd bestand.
Het lijkt mij voor de hand liggend dat het bestand is beschadigd.
 
Bedankt voor uw antwoord!

Toch denk ik dat het bestand niet beschadigd is, het wordt nl. gebruikt door een programma, en dit werkt perfect.


BEEE
 
Is dat het begin van het bestand: app.data/ubisoft/anno2070/accounts/RELOADED/profile
?

Die tekens zijn geen XML
 
Laatst bewerkt:
Ik weet niet wat er in het bestand staat, wel komt de tekst overseen met de naam van het programma.

Wat bedoel je met dit is geen xml? Hoe heb je die code omgezet? (Want de tekst staat wel een een XML denk ik toch, 'naam'.xml !?)


Alvast super bedankt
 
Aangezien het niet voldoet aan de standaard van XML (http://nl.wikipedia.org/wiki/Extensible_Markup_Language) is het geen XML

Het betreft onderdeel van de crack voor 2070 waarbij een offline profiel geplaatst word zodat men zichzelf niet hoeft te autoriseren tegen de server van Ubisoft aan
(zet een gedeelte van jou code in google en je komt 1 andere plek tegen :))
dus als je dit leesbaar wil hebben (indien er uberhaupt interresante gegevens in staan) heb je pech want dat gaat je niet (makkelijk) lukken mogelijk dat de mensen van Reloaded (makers van de crack) het weten maar de kans dat ze een dergelijke vraag gaan schat ik zo in op 0
Ubisoft zal je ook niet welwillend zijn schat ik.

En dat is natuurlijk ongeacht de vraag waarom je dit zou willen weten (ben wel benieuwd eigenlijk)
 
Ok, het is dus zo goed als onmogelijk om deze te openen... jammer.

Waarom ik deze wil openen?

Omdat ik hoop dat ik daar wat aan kan sleutelen :p (gegevens gebruiker veranderen) maar dit zal dus niet lukken.

Toch bedankt voor jullie hulp.


mvg
BEEE
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan