Problemen met snapart te installeren op windows 7

Status
Niet open voor verdere reacties.

Athalon1951

Gebruiker
Lid geworden
6 sep 2005
Berichten
131
Goedemiddag,

Ik heb de plugin Snapart van AlienSkin al eens geinstalleerd (en dat werkte), nu probeer ik deze plugin voor Adobe Photoshop Elements weer te installeren, maar opeens krijg ik de volgende melding

"You do not have accesss to make the required system configuration modifications. Please rerun this installation from an administrators account. (Napeiron Licensing service) De naam wordt al gebruikt als servicenaam of als de naam van een serviceweergave.

Het vreemde is, dat die license service altijd moet draaien en heeft gedraaid (is een onderdeel van verificatie bij adobe) IK heb inmiddels alle rechten van alle schijven, mappen en files overgenomen naar mijn gebruikersnaam, wat dus ook werkt na testen want ik ben alle slotjes kwijt die men overal op de HD ziet omdat sommige behoren tot de Trusted Installer, zoals b.v. "Systeem Volume Informatie" die dan nu ook volledig toegangkelijk is om eventueel te wissen etc etc. Ik heb zelfs alle rechten van het register overgenomen, naar mijn gebruikersnaam (net zoals bij de HD's ) ook heb ik de License service uitgeschakeld in de taskbar bij services, maar la met al wat ik ook doe, ik blijf steeds dezelfde foutmelding houden en kom niet eens tot installeren toe.

Gegevens,

Windows 7 64 bit
Core I7 920 6 Gb Ram
2 monitor kaarten (4 monitoren) ATI Radeon HD 4800 Series
500 Gb Harde schijf en 4 externe HD's van 1.5 Tb

Wie oh Wie kan het enorme geestelijk licht laten schijnen dat mij gaat verblinden van oplossingen.
 
Kijk even of die service echt wel aan staat

Dag kloentje2 :))

Het probleem is al opgelost, de oplossing was, dat ik bij de installatie in het scherm zag "Photoshop Elements 7 wel hokje ik moet aankruisen" dat ging dus steeds niet en kreeg die beroemde vage foutmelding. Nu heb ik het even laten zitten en ben gaan werken in PhotoShop CS4 (oke een oudje, maar die doet het prima) Toen ik daar naar de afdeling filters ging, zag ik tot mijn verbazing dat SnapArt 2 al geinstalleerd was en ik dus eigenlijk 2x aan het installeren was omdat ik PhotoShop CS4 niet zag in het schermje, alleen maar Elements en dat pikt hij natuurlijk niet. Het is zo dat ik een aparte plugin directorie heb in de root van C:\ en die stond wel in PhotoShop CS4 maar niet in Elements, dus dat beet elkaar blijkelijk. Maar alles is nu 100% en dit topic mag van mij weer dicht.
VrGr Rick
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan