Helpmij.nl
Helpmij.nl
Helpmij.nl
Steun Helpmij.nl! Klik hier     Computerprobleem? Klik hier!

Weergeven resultaten 1 tot 20 van 20

Onderwerp: In game filmen

• Vraag is opgelost

In game filmen

Hallo,

Ik heb een vraagje ik wil namelijk graag in game filmen.
    Maar Fraps filmt maar een klein stukje beeld, Gamecam ofzo.. snap ik niet en Camstudio ook niet.

Alvast bedankt J-W

Giga Honourable Senior Member
    Verenigingslid
    vanschagen's avatar
    Afstand tot server
    ±91 km
    bedankt dat je het even meld
    Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
    Klik dan gelijk "vraag is opgelost" aan.
    Groetjes..........

Giga Honourable Senior Member
    Verenigingslid
    Frisian's avatar
    Xfire al geprobeerd? Dat werkt ook prima.
    Tip: Koel je pc optimaal met SpeedFan .........Tip: Het Bios.... hoe en wat
    Tip: (Draadloos) Netwerk uitleg .................Tip: Hoe gebruik ik dit forum
    Tip: Surf sneller met Opera......................Tip: Slipstream je Windows cd
    Tip: Handig en snel je data back-uppen
    Review: Logitech MX 610 Lefthanded
    Is je vraag opgelost? Klik dan op "Vraag is opgelost" rechts onder in beeld.

Quote Origineel gepost door goedlichtJoost Bekijk Bericht
    HyperCam ook
    'K heb hypercam uitgeprobeerd maar die filmt in hele slechte beeldkwaliteit.
    Toch bedankt.

Jan-Willem

Quote Origineel gepost door Frisian Bekijk Bericht
    Xfire al geprobeerd? Dat werkt ook prima.

Bedankt maar ik snap niet hoe je met Xfire kan filmen.

Je kan Dxtory gebruiken.

Member
    Fraps En DAn gewwoon instellingen nakijken.

Quote Origineel gepost door suleyman165 Bekijk Bericht
    Je kan Dxtory gebruiken.
    kan je hiermee ook in game filmen??? want ik kan alleen filmpjes in elkaar zetten zoals windows movie maker.

Met Dxtory kan je games filmen en zelfs in meerdere formaten enzo. Het heeft meer opties dan fraps.

Quote Origineel gepost door suleyman165 Bekijk Bericht
    Met Dxtory kan je games filmen en zelfs in meerdere formaten enzo. Het heeft meer opties dan fraps.
    laat maar over dat movie maker.
    maar ik heb een hotkey ingesteld om te filmen maar als ik mijn spel speel en op de hotkey duw dan gebeurd er niks.

Quote Origineel gepost door winggie123 Bekijk Bericht
    Fraps En DAn gewwoon instellingen nakijken.
    ik kan zo goed kijken als ik wil maar dan zie ik niks raars ofzo alles staat zoals ik het wil.

Hallo,

Het is gelukt ik heb een nieuwere versie van Fraps gedownload en nu doet hij het goed.
    Alleen nu is het probleem Fraps maakt hele grote bestanden en ik wil graag weten of dat kan.

MVG Jan-Willem

Senior Member Muchacho NL's avatar
    Afstand tot server
    ±135 km
    Dat kan prima... ongecodeerde AVI bestanden zijn knettergroot inderdaad... op mijn iPhone is een filmpje van 1 minuut zelfs al groter dan 5 MB.
    Misschien toch eens Dxtory uittesten?

Quote Origineel gepost door Muchacho NL Bekijk Bericht
    Dat kan prima... ongecodeerde AVI bestanden zijn knettergroot inderdaad... op mijn iPhone is een filmpje van 1 minuut zelfs al groter dan 5 MB.
    Misschien toch eens Dxtory uittesten?
    Heb ik al gedaan maar dan druk ik op de hotkey en dan wil ie niet gaan filmen fraps doet het goed en ik heb het toch alleen maar nodig voor youtube ik gebruik movie maker om de bestanden kleiner te maken.

MVG Jantje10
    P.S. Check ff mijn youtube kanaal wobelaarlivenl

Ik zou ook nog BandiCam aan raden www.bandicam.com goede kwaliteit, en je krijgt geen laggs tijdens het spelen door het filmen...

Google is je vriend

Ik gebruik zelf Screenflow. Maar ik heb een mac en ik weet niet of dit er ook voor windows is. Het filmt in HQ en ik heb er tijdens het gamen weinig last van.

Arrow Antwoord op jou vraag.

antwoord op:Hallo,

Maar Fraps filmt maar een klein stukje beeld, Gamecam ofzo.. snap ik niet en Camstudio ook niet.

Alvast bedankt J-W :

Je kunt dxtory gebruiken, dat is bedoelt juist om alleen games mee te filmen/op te nemen.
    je kunt de free versie hier downloaden: http://dxtory.com/v2-download-en.html het enige nadeel is wel dat er in jou opgenomen filmpjes dxtory.com staat geschreven.
    Het is om uit te proberen en als je het wat vind dan kun je hem bijv kopen heb ik ook gedaan, koste me 10 volgens mij?. Als je nog vragen heb over de instellingen enzo moet je het maar zeggen.

Gr. just4gamesplay

Quote Origineel gepost door just4gamesplay Bekijk Bericht
    antwoord op:Hallo,

Alvast bedankt J-W :

Je kunt dxtory gebruiken, dat is bedoelt juist om alleen games mee te filmen/op te nemen.
    je kunt de free versie hier downloaden: http://dxtory.com/v2-download-en.html het enige nadeel is wel dat er in jou opgenomen filmpjes dxtory.com staat geschreven.
    Het is om uit te proberen en als je het wat vind dan kun je hem bijv kopen heb ik ook gedaan, koste me 10 volgens mij?. Als je nog vragen heb over de instellingen enzo moet je het maar zeggen.

Gr. just4gamesplay

Hallo,

Dxtory doet het goed en alles maar als ik mijn filmpjes in windows media player wil bekijken zie ik alleen maar wit.
    En ik heb een computer uit 2006 ofzo misschien nog wel ouder dus...

Groet Jan-Willem

Hallo,

Het is al niet meer nodig bedankt iedereen die mij geholpen heeft ik gebruik nu Camtasia Studio 7.

Groet Jan-Willem

Berichtenregels

• U mag geen nieuwe discussies starten.
  • U mag niet reageren op berichten.
  • U mag geen bijlagen versturen.
  • Umag niet uw berichten bewerken.
  •  
Helpmij.nl
Helpmij.nl

Helpmij.nl en business

Partners
Sponsoren