Hoi,
Ik ben even gaan kijken in mijn kelder en ik heb er nog een platenspeler gevonden !
Hij werkt nog prima! of toch niet helemaal ! Je kan hem laten werken door zelf ze plaat te draaien .
dus hij gaat niet automatish. en je snapt wel dat ik niet altijd aan de plaat ga draaien de hele tijd
.
Dus ik ging opzoek naar het probleem , ik heb mijn platenspeler open gedaan en ik zag dat het touwtje er af was gesprongenIk wou het terug in elkaar steken maar het lukt me echt niet ! Dus kan iemand mij helpen om dat touwtje er terug goed in te steken ?
geef het touwtje maar ff door![]()
Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
Klik dan gelijk "vraag is opgelost" aan.
Groetjes..........
Wat bedoel je daarmee ?
je krijgt je touwtje er toch niet om heen?? dus geef je touwtje ff dan leg ik het er om heen![]()
Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
Klik dan gelijk "vraag is opgelost" aan.
Groetjes..........
HA... HA... HA... ! maar weet je niet hoe je het in elkaar zet ? en nee ik ga je het touwtje niet geven xD
Zet hier eens een foto of zo; merk en type kan misschien helpen, is het touwtje niet versleten of vergaan? kan het met een elastiekje of zo?
Ron
Het touw/snaar is nog helemaal ok maar het is er af gevalen , ik heb AKAI model AP-27 !
Photo0021.jpg dit is de foto , zoals je ziet is dat touw er af gegaan . dus ik wil weten hoe ik kan in elkaar steken !