Helpmij.nl
Helpmij.nl
Helpmij.nl
Steun Helpmij.nl! Klik hier     Computerprobleem? Klik hier!

Quote

Weergeven resultaten 1 tot 8 van 8

Onderwerp: aanmelden rabo internetbankieren super traag

  • Vraag is niet opgelost
  1. #1

    aanmelden rabo internetbankieren super traag

    Sinds een aantal weken duurt het wel zo'n 5 tot 10 minuten voordat ik bij het inlog-scherm (met plaatje randomreader) kom.
    Ik krijg tussentijds geen bijzondere meldingen.

    Gebeld met de rabobank helpdesk: ie opnieuw instellen helpt niet, malwarebytes uitgevoerd: geen verbetering
    Scan Avast: geen verbetering

    Het licht niet aan mijn adsl want de "vaste" pc op win xp doet het wel snel.

    Waar kan het aan liggen??

  2. #2
    Banned vanschagen's avatar
    Geregistreerd
    26 november 2001
    Locatie
    Andijk
    Afstand tot server
    ±91 km
    draai ccleaner eens voor de boel opte schonen???
    http://www.piriform.com/CCLEANER

    ff opletten of je geen toolbar mee installeert

  3. #3
    dank, heb ik gedaan.

    nu net de laatste keer proberen te openen: na 4 minuten "draaien" verandert pas de url in: https://bankieren.rabobank.nl/klanten na 10 minuten pas geladen incl afbeelding van de random reader...... helaas ook ccleaner is niet de oplossing.

  4. #4

    rabo internetbankieren supertraag

    Ik zit met hetzelfde probleem. Ik werk met Firefox. Hier heb ik www.bankieren.rabobank.nl en www.rabobank.nl al toegevoegd aan de veilige websites. Tevens heb ik cookies van deze site toegestaan. Niks helpt. Inloggen met Explorer geeft hetzelfde probleem. CCleaner gebruikt, maar alles zonder resultaat. Kennelijk zit het puur in het weergeven van de site, want als ik een andere website opstart, verschijnt in een korte flits de site van Rabobank.

  5. #5

    Is er nog iemand die een idee heeft ??

    Het probleem is nog steeds niet opgelost, en ik heb geen idee waar ik het zoeken moet.

  6. #6
    Ik heb mijn systeem helemaal opnieuw geinstalleerd, nadat ik mijn schijven had geformatteerd. Meteen na installatie van Windows hetzelfde probleem. Ook nog een keer de stroom van de Bios gegooid; niets helpt.

  7. #7

    opgelost!

    Na een aantal keren de klacht bij de Rabobank te hebben gemeld, werd mijn klacht nu serieus genomen. Het bleek dat er nu meerder klanten last van hadden.
    Een paar dagen later lag ineens onze verbinding eruit.. Na opnieuw opstarten van de modem, jawel, internetbankieren is weer snel.

    Jammer dat de Rabobank tot op heden niet heeft laten weten waar het aan gelegen heeft.

  8. #8
    Proficiat, dat het bij jou is opgelost.
    Bij mij bestaat nog steeds het probleem. Overigens heb ik een helemaal nieuw modem geïnstalleerd en ook dat heeft niet geholpen. Eerder al heb ik mijn computer opnieuw geinstalleerd, nadat ik de harde schijven had geformateerd. Zelfs de bios heb ik opnieuw geinstalleerd, alles zonder resultaat. Het vreemde is, dat inloggen via mijn laptop, of die van mijn vrouw geen enkel probleem oplevert. Ik heb zelfs het beveiligingscertificaat weggegooid, ook dat hielp niet. Diverse keren gebled met de Rabobank, maar die zijn niet echt behulpzaam.

Berichtenregels

  • U mag geen nieuwe vragen starten.
  • U mag niet reageren op berichten.
  • U mag geen bijlagen versturen.
  • U mag uw berichten niet bewerken.
  •  
Helpmij.nl
Helpmij.nl

Helpmij.nl en business

Partners
Sponsoren
Linkpartners
Aanbiedingen