hoi,
ik heb een asus K70IJ en soms ben ik aan het typen en dan krijg ik ineens een schok?!
moet ik hiermee naar de fabriek gaan? of kan ik er zelf iets aan doen?
zie bijlage voor de locatie waar de schok vandaan komt! [ATTACH=CONFIG]hier dus[/ATTACH]Naamloos.jpg
XBOX LIVE: iLikePizzas
anti statische kleren aan trekken?
Andere stoel die niet van stof is proberen?
andere vloer bedekking?
wellicht bouw jou statische elektriciteit op terwijl je aan het type bent en dat dat stukje gegrond is ja dan ontlaad dat zich in een keer...
Is er een samenstelling voor u gemaakt bij Azerty? Klik dan op de volgende link HIER en steun Helpmij!
ik snap het niet helemaal, ik heb nu een shirt met korte mouwen aan, kreeg net een schok op een 'onbedekte' plek, de laptop staat op een houten bureau. Hout geleid toch niet?
nee hout geleid niet
waarschijnlijk is het een storing binnen in
ik raad aan gewoon ff naar de fabriek of de winkel te gaan
Idd
Zit denk ik een draadje los van iets nutteloos wat een schok geeft
Laatst aangepast door frankwannet : 13 juli 2012 om 20:37 Reden: Onnodige quote verwijderd.
Garantie is al lang al verlopen, en ik heb de bon niet meer. Naar de winkel brengen is dus geen optie helaas![]()
Ik heb nog een optie voor je,
Schroef je laptop open en maak af en toe een foto van wat waar is,
bij de plek waar je de schrok kreeg plak je iets van rubber of tape wat niet geleid,
als er een draadje los zit doe je iets van rubber of tape wat niet geleid.
Anders kan je hem nog laten maken als het niet lukt
suc6
Hallo
Is de netadaptor van deze laptop wel aangesloten op een geaard stopkontakt ???
Indien niet , dan kun je inderdaad dergelijke fenomenen tegenkomen.
peter
Een computer maakt dat je minder moet raden maar dat heb je met een bikini ook.
Als God de mens had geschapen om computers te gebruiken, had hij ons zestien vingers gegeven.
Een computer kan in twee seconden zoveel fouten maken als twintig man in twintig jaar.