Windows Update in Engels!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Windowsfaq

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
1 jan 2010
Berichten
1.519
Heeft iemand wel dit gezien dat een nieuwe windows 7 installatie in het nederlands via update installeerd behalve ''windows update'' is in het engels:eek::shocked:
Dit heb ik nog nooit gezien:confused:


Hoe kan dit en hoe dit op te lossen????:eek:
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb Windows 7 ultimate en dan via update taalpakket gedownload en geinstalleerd, en welkomscherm en nieuwe account worden ook toegpast in het nederlands maar windows update is nog steeds in het engels:confused:
Dit heb ik nog nooit gezien:shocked:
Heeft iemand enig idee wat er aan de hand zou kunnen zijn?
 
Ok, net even gecontroleerd op een 7 Enterprise, Engels met NL-pakket, & bij mij is het wel allemaal Nederlands.

Euhhmm... Aanmelden als (een) Beheerder. Even de taal terug zetten naar Engels, indien nodig herstarten, dan het NL-taalpakket deinstalleren, weer herstarten, Windows Update, NL-taalpakket opnieuw installeren, herstarten, NL instellen, herstarten.

Dan moet het werken...
 
Ff een vraagje over ''aanmelden als (een) beheerder. Enigste account heeft alle rechten is dat dus ook een beheerder?
Ok zal het proberen alvast bedankt!:thumb:
 
Laatst bewerkt:
Nee het werkt niet:(

Ik ga nog eens wat proberen:)
Ik heb windows 7 ultimate in vmware draaien maa helaas en schokkend daar ook hetzelfde probleem!!!:shocked: Terwijl het een schone installatie is! en voorheen was dit installeren met nl taalpakket nooit zo en nu opeens wel!??
Wat is hier aan de hand word ik gek??:shocked:
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan