windows 2000 dll herplaatsen

Status
Niet open voor verdere reacties.

winlux

Gebruiker
Lid geworden
13 mrt 2012
Berichten
354
Ik heb een oude windows 2000 computer, maar die geeft steeds een fout melding over een beschadigde dll die wil ik herplaatsen maar dat kan niet :eek:

het is beveiligt door microsoft ik wil vragen hoe je dat (tijdelijk) kan uitzetten.

zodat ik het weer kan herstellen ik heb al op het internet gezocht maar daar is alles engels en niet erg duidelijk!!

os:

Windows 2000

service pack 4
 
Ben je hier al geweest let op lees windows 2000, iets met Jet 4.0 Service Pack 8. Wellicht kun je daar verder surfen door op linkjes te klikken en meer informatie te krijgen.

Er staat ook ergens iets van dll op. Ik weet niet welke dll bij jou beschadigd is en wat voor verdere meldingen je krijgt.

Klik hier.
 
Ik wil gewoon een dll herplaatsen voor de orginale die heb ik hier op een usb stick maar ik kan het niet in de system map zetten dus ik wil dat wel kunnen doen.

dus een dll herplaatsen voor die ik heb.
 
Kun je als administrator erin. Is dit dan mogelijk in windows 2000. Of wellicht in veilige modus iets doen.
 
ik heb de veilige modes al gedaan maar hoe kun je der dan in wand je kunt gewoon in de map system 32 hoe doe ik het als admin ik ben al als admin aangemeld

voor als je dat bedoeld
 
Ok, het handigste is om de installatie-cd in de speler te doen, dan de Opdracchtregel te openen waarin je typt:

sfc /scannow

Nadat het sfc-venster verschijnt kan je de Opdrachtregel sluiten, sfc sluit het venster zelf af na voltooing. Dan herstarten.
 
en de beschadigde is de kernel32.dll file maar ik kan het niet herplaatsen :confused:
 
sorry maar ik heb de windows 2000 cd nu niet bij me ik ben nu niet thuis de komen de week dus heb de cd niet :( is er ook een andere oplossing zonder cd


alvast bedankt :thumb:
 
ik ga het nog proberen en dan kom ik later weer terug, dus ik ga het hele internet afzoeken :thumb:

toch bedankt iedereen!!!

maar als er echt iets is hoor ik het graag

er is ook een filmpje waar je de ms bestands beveiliging kan uitzetten maar dat werkt niet heel veel sites zeggen dat maar het heeft

niet gewertk!!
 
heb niets gevonden en kan het ook niet vinden het gaat niet lukken voor windows 2000 sp4

als iemand het weet kun je het dan zeggen ik heb het ech nodig.
 
Tja. Kernel32.dll uitzetten zal lastig worden. Is de basis van je hele windows. Opstarten via hiren's bootdisk. Als de schijf NTFS is geformatteerd dan via een geleende NTFS DOS Pro of Linux CD kopieren.

Meestal is het echter een ander probleem, waardoor de kernel crashed. Alleen Windows rapporteert dit als een gecrashte kernel32.dll. Dus of het je probleem verhelpt is nog maar de vraag. Maar dat zien we later wel.
 
moet ik een linux cd branden en het dan via linux herplaatsen?

dat zou wel kunen maar kan linux een NTFS schijf lezen ?

als dat kan ga ik het proberen :cool:
 
Laatst bewerkt:
Met Linux kun je idd. een NTFS schijf lezen (en schrijven).
 
kan je het niet met een hirens boot cd fixen daar staat een werkende xp op en vandaar werken????
 
dat ding vraagt om de cd maar die heb ik nu niet bij me en ik wil het snel oplossen voor dat ik over 2 dagen op vakantie ga ik wil wel op men laptop kunnen :confused:
 
@vanschagen hoeveel ram moet je ervoor hebben ?

als je kijkt bij mijn system bij laptop oud dat is die windows 2000 laptop kan ie het aan
 
dit staat er bij mini xp op hirens boot cd


Mini Windows Xp Portable Windows Xp that runs from CD/USB/Ram Drive to repair/recover dead windows operating system. It has LAN and WLAN (Wireless) Network includes 300 WiFi/Ethernet card drivers and can also be customized easily to add your own drivers in HBCD\Drivers folder. Added some USB 3.0 and SATA/SCSI/SAS Storage drivers, Dynamic disk Spanned/Striped/Mirrored/RAID-5 Volume support, PDF Printer and VBS/WSH scripting support. Supported keyboard layouts are: United States, United Kingdom, US Dvorak, Arabic, Turkish Q, Turkish F, Swiss German, Swiss French, Swedish, Suomi Finnish, Spanish, Slovenian, Slovak, Russian, Portuguese, Polish, Norvegian Norske, Netherlands Dutch, Latin American, Italy, Icelandic, Hungarian, Hebrew, Germany, German Switzerland Luxembourg, Francais Cavier AZERTY, Denmark Daenish, Bulgarian Phonetic, Bulgarian, Brazil Portuguese, Brazil Extended Portuguese and Belgium.
 
@vanschagen


het probleem is opgelos ik heb nu wel weer een nieuwe maar die los ik zelf op :thumb:


dank jullie allemaal voor de hulp :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan