Aankoop GAME PC Budget 1100 - 1300 Euro

Status
Niet open voor verdere reacties.

Denilnho

Gebruiker
Lid geworden
29 jul 2012
Berichten
7
Hallo !

Ik ben opzoek naar een goede Game PC ter waarde van 1000 Euro. De bedoeling is dat ik Diablo 3, Starcraft 2, Black Ops 2 en wat vooral belangrijk is Command and Conquer Generals 2 kan spelen op hoogste Kwaliteit!

Dit koop ik zelf.
-Monitor
-Toetsenbord
-Muis
-Speakers
-Windows 7 heb ik al

Dat betekent de PC moet 1000 Euro zijn zonder deze 5 bovengenoemde componenten !!

Mijn vraag is of iemand een PC kan samenstellen voor mij dat voor 1000 Euro de beste onderdelen heeft en waar ik toch makkelijk z'n 3-4 jaar mee door kan en de bovengenoemde games op hoogste kwaliteit kan spelen !

Gr Dennis Oerlemans
 

Bijlagen

  • 1.jpg
    1.jpg
    70,1 KB · Weergaven: 76
  • 2.jpg
    2.jpg
    64,8 KB · Weergaven: 66
Laatst bewerkt:
Die is veeel te duur, je betaalt al te veel voor alleen het alienware merkje..
Ik heb een samenstelling gemaakt met randapparatuur, zonder windows(windows kost ong. 80 euro, maar bij bijv. slim kan je het voor 15 euro ofzoiets kopen;))
http://azerty.nl/winkelmandje/winke...511972]=1&product[234718]=1&product[245452]=1

De pc word in elkaar gezet, dit is vrij duur, als iemand het zelf voor jou kan doen(of misschien wil je het zelf doen) dan is dat goedkoper, en dan kan je weer meer investeren in processor en videokaart.
Ik heb niet je hele budget besteed, maar hiermee ga je denk ik minstens nog 3 jaar lekker mee kunnen gamen!
 
Ontzettend bedankt allebei ! Ondanks dat ik er geen verstand van heb wel 1 opmerking xd
Ik zie bij die van alienware dat daar een i7 Processor bij zit en die bij jullie een i5. Misschien een domme opmerking ?

Nogmaals ontzettend bedankt ! Maar welke van de twee is er nu beter ? Misschien dat ik nog wat dingen vervang zoals de toetsenbord/muis/boxes.
 
Een i5 is snel genoeg voor gaming, het verschil tussen een i5 en i7 ga je niet merken.

Verder is de GTX670 een snellere GPU, dat ga ik niet ontkennen. Maar wanneer ik Windows 7 eruit haal, kan ik ook zoiets samenstellen. Kwestie van keuze:

http://azerty.nl/winkelmandje/winkelmandje/?legen=1&product%5B385595%5D=1&product%5B304855%5D=1&product%5B429883%5D=1&product%5B451207%5D=1&product%5B7517%5D=1&product%5B498006%5D=1&product%5B72617%5D=1&product%5B428329%5D=1&product%5B511589%5D=1&product%5B477517%5D=1&product%5B398419%5D=1&product%5B528633%5D=1&product%5B517499%5D=1

Verder is mijn scherm ook duurder, maar natuurlijk ook groter, en mist er in zijn samenstelling speakers. Daarom mis ik een SSD.
 
ahah !

Ik heb jou speakers eruit gezet en zijn SSD. Maar nu heb ik een SSD en een 1 TB Harde Schijf. Kan dat samen bij elkaar ?!? en waar zorgt een SSD voor ?

Nogmaals het spijt me enorm maar mijn verstand over PC onderdelen staat echt op 0. xd
 
Een SSD is een veel snellere versie van een harde schijf (vaak 2.5").

werkt precies zoals een HDD verder, alleen moet je hem nooit defragmenteren (extra read cycles die niet nodig zijn).
Een SSD gebruikt ook minder stroom.


Wat eigenlijk de bedoeling is van een SSD is dat je daar windows + programma's opzet.
En op de BULK (1tb) schijf je muziek, games E.D

LET OP! Veel mensen denken dat er winst bestaat in games met een SSD, dit is echter MINIMAAL (laadtijden niet meegerekent)


[edit] Hier een wiki pagina over SSD's http://nl.wikipedia.org/wiki/Solid-state_drive[/edit]
 
@ozanishier

Ik heb erg weinig verstand ervan :p
volgens mij ziet het er goed uit bedankt!
iemand anders hier nog op te zeggen ?;p
 
Bij de build van azanishier moet MINIMAAL nog een extra ventilator (die kast komt maar met 1 fan).

bij de build van paranoid is het toetsenbord niet zo'n goed model.
De muis van die build is ook erg gelimiteerd (maar 5 knoppen, dus niet echt een game model)
Verder kan je voor die prijs beter een setje 2.1 boksen kopen, of je moet ECHT surround willen. (gamen gaat PRIMA met 2.1)
 
Laatst bewerkt:
Een SSD is een veel snellere versie van een harde schijf (vaak 2.5").

werkt precies zoals een HDD verder, alleen moet je hem nooit defragmenteren (extra read cycles die niet nodig zijn).
Een SSD gebruikt ook minder stroom.
Een SSD werkt totaal anders en heeft geen bewegende componenten het is allemaal flash geheugen.
Defragmenteren is sowieso niet zinvol voor een SSD aangezien de zoektijd (vrijwel) geheel afwezig is.
Bij een hardeschijf rangschik je de bestanden die bij elkaar horen zodat de leeskop van de hardeschijf niet constant van A-Z de gehele schijf moet afzoeken.
Een hardeschijf presteert beter wanneer de bestanden gedefragmenteerd zijn.
Echter is dit geen Disk maar Flash geheugen en is de werking totaal anders.

Flash geheugen heeft een schrijf limiet dit betekent dat als men deze limiet heeft bereikt er niks meer opgeslagen kan worden op de SSD, lezen kan echter nog wel.
Ook een grote reden waarom men het afraad om SSD's in servers te gebruiken.

De controller van je SSD past Wear leveling toe.
Wear leveling zorgt ervoor dat het verschil tussen minst beschreven en meest beschreven cell nooit te groot wordt.
Wear leveling zorgt voor een maximale levensduur van de SSD.
Met andere woorden: De SSD houdt zelf actief bij waar de bestanden het beste kunnen staan en verplaatst worden om de levensduur te bevorderen.
 
Laatst bewerkt:
Ik had het niet over de werking op hardware niveau, maar op softwareniveau.

Een gebruiker zal weinig verschil merken tussen een HDD of een SSD qua functies in de windowsomgeving(denk aan het gebruik, niet aan de snelheid). ** zie edit


Wel kan je in windows 7 wat dingen aanpassen zodat de SSD nog beter werkt, hierover hier een tutorial: http://www.ohwzo.nl/2011/01/25/ssd-instellen-in-windows-snelheid-tunen/


[edit]Ik ga hier dan uit van een leek op computergebied [/edit]
 
Laatst bewerkt:
Ik zie nu echt samenstellingen voorbij komen die allemaal exact hetzelfde zijn, en waar het toetsenbord en muis uit gelaten zijn. Laten we het toetsenbord en muis dan maar aan de TS over?

http://azerty.nl/winkelmandje/winkelmandje/?legen=1&product%5B385595%5D=1&product%5B7517%5D=1&product%5B498006%5D=1&product%5B428329%5D=1&product%5B511589%5D=1&product%5B477517%5D=1&product%5B398419%5D=1&product%5B528633%5D=1&product%5B517499%5D=1&product%5B475957%5D=1&product%5B433701%5D=1&product%5B195564%5D=1

Alleen nog zelf even toetsenbord, muis en speakers uitzoeken. Ook zit hier geen Windows 7 bij! Ik heb hier de door jou gekozen kast bij gedaan, inclusief een blauwe LED fan voor voorin. Er zit al een blauwe LED fan achterin.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan