MICO USB Tuner driver vind ik niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

dizzyboy97

Gebruiker
Lid geworden
4 jul 2012
Berichten
400
Hallo, Ik zou graag een driver hebben van USB TUNER DT3000 van het merk mico. Niet micro !!!! Want ik vind altijd bij google micro, maar het is mico. Wanneer ik de driver heb kan ik voort. Wie kan mij alstublieft helpen ?? Hij word niet bij Windows 7 herkend.
 
wow val je hier even flink door de mand...
als ik mico intik op google krijg je micro 0.o of iets over een ford auto merk...

wil je eens even kijken op de tuner over er ook een serie/serial nummer op zit?
 
Geen serie/serial code. Helaas. Moeilijk geval dit. Dat is de eerste keer dat ik zo lang over een driver moet doen. Maar ik blijf hopen op een . Het hoeft niet speciaal een driver van dat merk te zijn hoor. Als een andere compatibele driver erook voor is....Dan is dit ook goed. Zolang hij maar goed werkt :)
 
Laatst bewerkt:
Doe eens het volgende: Sluit het apparaat aan, ga naar Apparaatbeheer (=devmgmt.msc) dubbelklik op het apparaat dat die mico moet voorstellen (zal wel met een geel uitroepteken staan) en ga naar tabblad Details.
Kies uit het pulldown menu: Hardware ID's
Geef ons (geen typefouten ajb!) de aanduiding(en) die dan worden genoemd in het witte uitvoervakje.

Tijs.
 
Zo ik heb deze stappen (goed) uitgevoerd. In het witte vakje kwam :

USB\VID_04B4&PID_8613&REV_0004
USB\VID_04B4&PID_8613
 
Zo een paar alternatieve apparaten die dezelfde aanduiding hebben:
DM20S DVB adapter
My Cinema-U3100Mini (van Asus)
XtremeTV USB TV Tuner
CY7C68013 EZ-USB FX2
Prolink Play TV 505 DVB-T Plus
Grabster AV 400

Misschien vind je met deze alternatieve aanduidingen wél drivers.

Tijs.
 
Bedankt :) :) :) !!! ik ga deze meteen uitproberen. Ik laat je zo gauw iets weten als het lukt of niet. Maaar laten we hopen dat het lukt :d
 
Ik vind van sommige de drivers niet. En als ik ze vind zijn ze voor Windows xp of ouder versies en vista. Ikzelf werk met Windows 7 64 bit. Kan je me soms een downloadlink(en) doorgeven altublieft .
 
Vista 64-bits drivers werken doorgaans ook prima onder W7 64-bits. Dus kijk of je dergelijke drivers kunt vinden.

Tijs.
 
Bijv. de 64-bits Vista driver van Asus (My Cinema-U3100MINI/ATSC/QAM/PLUS): link

Tijs.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan