Helpmij.nl
Helpmij.nl
Helpmij.nl
Steun Helpmij.nl! Klik hier     Computerprobleem? Klik hier!

Weergeven resultaten 1 tot 12 van 12

Onderwerp: Gmail afdrukken

• Vraag is opgelost

Gmail afdrukken

wanneer ik een mail in Gmail wil afdrukken komt eindeloos het bericht : "voorbeeld wordt geladen..."
    heeft iemand een idee wat ik kan doen (buiten de mail kopiëren naar Word)?
    ik werk met XP en Google Chrome, maar dat was totnutoe geen probleem

demeyer

Ik zou eerst en vooral je printer instellingen controleren. Het probleem kan ook bij Gmail zelf liggen en dan kan jij zelf er niets aan doen. Je kan altijd eens een andere Browser nemen. Als dan het afdrukken gaat met je andere browser, zal je eens grondig naar je Google Chrome instellingen moeten gaan kijken.
    Laatst aangepast door dizzyboy97 : 3 augustus 2012 om 16:23

Gmail afdrukken

bedankt Dizzyboy97
    de printer werkt perfect voor OpenOffice
    ik zie geen instelling die kan slaan op Gmail en niet op Openoffice

demeyer

Hoe bedoel je demeyer ? Je had toch problemen met Gmail.

ik heb problemen bij het afdrukken van een mail van Gmail
    je zegt mij de instellingen van de printer te controleren
    maar die werkt perfect voor OpenOffice
    dus zou er een instelling van de printer moeten zijn die toelaat OpenOffice af te drukken maar niet Gmail
    de printer is een laserprinter Kyocera 1020 - alle instellingen lijken mij daar OK te zijn
    ik zal nog eens proberen met een andere browser

demeyer

Ah zo bedoel je het sorry . Dan zal het niet aan je printer liggen anders zou deze ook niet printen bij Openoffice. Als je een andere browser gebruikt en het printen gaat daar wel, dat ligt het aan google chrome. Internet Explorer is een goeie. Als je niet blij met deze browser kan je na de test hem ook verwijderen via "Programma"s en Onderdelen" in configuratiescherm.
    Laatst aangepast door dizzyboy97 : 3 augustus 2012 om 17:08

Mega Senior whittey's avatar
    Afstand tot server
    ±72 km
    Kies bij afdrukken voor de optie selectie .... is dat een optie? dan print ie het geselecteerde gedeelte ..

hallo dizzyboy
    ik heb geprobeerd met browser Internet Explorer8 en het werkt
    het eigenaardige is dat mail afdrukken in Gmail met Chrome vroeger op dezelfde PC wel werkte en nog werkt op een andere Pc - die staat wel op Win7 i.p.v. de PC die probleem gaf op XP
    bedankt

hallo whittey,
    ik kreeg niet de kans bij selectie te komen, vermits ik bleef hangen op Voorbeeld wordt geladen
    demeyer

hallo dizzyboy
    ik heb geprobeerd met browser Internet Explorer8 en het werkt
    het eigenaardige is dat mail afdrukken in Gmail met Chrome vroeger op dezelfde PC wel werkte en nog werkt op een andere Pc - die staat wel op Win7 i.p.v. de PC die probleem gaf op XP
    bedankt

hallo whittey,
    ik kreeg niet de kans bij selectie te komen, vermits ik bleef hangen op "Voorbeeld wordt geladen"
    demeyer

Wat je wel kan doen is Google Chrome volledig verwijderen en opnieuw installeren. Misschien helpt het dan.
    hier is de downloadlink voor moest je Google chrome herinstalleren : http://support.google.com/chrome/bin...l&answer=95346

Als deze manier niet werkt, dan weet ik ook niet meer

deze manier werkt niet
    ik behelp mij voorlopig met de mails te kopiëren naar word

demeyer

ik heb de oplossing gevonden : klikken op Ctrl Shift P = afdrukken met systeemdialoogvenster

demeyer

Berichtenregels

• U mag geen nieuwe discussies starten.
  • U mag niet reageren op berichten.
  • U mag geen bijlagen versturen.
  • Umag niet uw berichten bewerken.
  •  
Helpmij.nl
Helpmij.nl

Helpmij.nl en business

Partners
Sponsoren