Utorrent mischien versnellen

Status
Niet open voor verdere reacties.

silashoevers11

Gebruiker
Lid geworden
6 jun 2011
Berichten
57
beste mensen van het helpmij forum,
zijn er toevallig trucjes zoals extra trackers toevoegen of een port openen om Utorrent sneller te maken met downloaden. een paar downloads van mij van zjin namelijk heel erg traag.
 
als je poorten al open staan niet nee, je kan online opzoek gaan naar andere trackers, dus naar de exact zelfde torrent op een andere website geupload, maar verder is de snelheid geheel afhankelijk van de uploader. als deze erg traag is zal hij dit bij jou ook zijn.
 
heel erg bedankt. ik snap wat je bedoelt. maar toch, ik ben een week weg. dan wacht ik nog even op antwoorden van andere.
 
Ik heb een tijdje terug ook gebruik gemaakt van utorrent, ook ik merkte dat de downloads bijzonder langzaam gingen. Voor de gein installeerde ik een 2e torrent download programma, en liet die exact hetzelfde bestand downloaden, tot mijn verbazing ging het sneller ( wat bij utorrent 10kb/s, ging met de ander 500kb/s ), met andere bestanden precies hetzelfde. Dus utorrent heeft nog wel eens de neiging om snelheden " af te knijpen " , om een 1 of andere onverklaarbare reden.
 
Ja, ik gebruik eerlijk gezegd al jaren Utorrent, ben nu bezig met Vuze, maar lukt ook niet echt. welke torrent client bedoelde je dan die ja als 2e had geïnstalleerd?
 
Je kunt proberen om de uploadsnelheid in te stellen op 80% van het maximaal haalbare en DHT inschakelen (indien de torrent dat toestaat), mocht je dat nog niet gedaan hebben.

De grootste factor is inderdaad het aantal seeders (+ de upload bandbreedte) dat beschikbaar is.
 
Verplaatst van FTP naar P2P
 
Vergeet ook zeker niet dat U met een rechtermuisknop op de torrent de bandbreedtetoewijziging kunt instellen op "hoog". er is daar nogal wat winst te behalen.


attachment.php

Naamloos.png
 
Ja, ik gebruik eerlijk gezegd al jaren Utorrent, ben nu bezig met Vuze, maar lukt ook niet echt. welke torrent client bedoelde je dan die ja als 2e had geïnstalleerd?

Die ik als 2e had geinstalleerd, heette bitcomet. Haalde goede snelheden, alleen het vreet gelijk ook al je bandbreedte, ook al was het maar 1 bestandje dat met 20kb/s downloadde. Nu heb ik vuze dat wel weer goed werkt. Van utorrent ben ik definitief vanaf gestapt.
 
Zoek de torrents met de meeste seeds en verwijder de niet werkende trackers uit de lijst.
Als je met meerdere mensen gebruik maakt van de ISP-aansluiting, download dan als die andere niet on-line zijn en niet in de spitsuren als iedereen thuiskomt.
Ik gebruik het programma al jaren (nu nog af en toe) en heb er nooit problemen mee gehad.
Je moet natuurlijk wel een poort forwarden (20000 is prima) in je modem e/o router.
 
oke, heel erg bedankt. het gaat al een stuk beter. ik blijf toch wel gewoon aan houden op utorrent.
thnx!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan