torrent bestand downloaden 0 seeds

Status
Niet open voor verdere reacties.

gast0444

Gebruiker
Lid geworden
8 mei 2011
Berichten
433
hallo

ik ben een spel van 4gb aan het downloaden met torrent alleen
er is 1 of 2 problemen er zijn 0 seeds maar wel 40 leechers ofzo iets
mij download snelheid is/was 600 kb/s en hij is 0.5 % klaar
kan het later een probleem opleveren
voorbeeld dat ie op het helft niet meer download??

en nog wat is het beter als ik die spel met 1 seeder vind of gewoon verder downloaden?
iik weet echt niet wat ik moet doen......


THnx


[EDIT] 1,6mb/s ??? raar geen seeds.....
 
Laatst bewerkt:
Officieel heb je eigelijk altijd minimaal 1 seeder nodig wilt een torrent 'gezond' blijven. Nu kan je bijvoorbeeld wel 0 seeders hebben en zoals je zelf zegt 40 leechers, dan zal je alsnog gaan downloaden. Dan download je namelijk de bestanden waar de andere 40 leechers wel over beschikken. Echter zal het nooit 100% compleet worden.

Als ik jouw was zou ik een andere torrent zoeken, want als er op dit moment geen seeders zijn is de kans groot dat het er vaak 0 zullen blijven.
 
Je kan hem natuurlijk wel in je lijstje laten staan voor het geval dat het wel seeders krijgt, echter schat ik die kans wel wat kleiner in.
 
Dat doe je vaak al automatisch tijdens het downloaden, tenzij je het seeden als het ware uit hebt staan.

Maar je kan geen gehele torrent seeden terwijl je zelf nog niet over de gehele torrent bezit. Wel over het gene wat je wel bezit, zoals hier boven is aangegeven.
 
ik denk dat auto seeden uitstaat na dat ik het gedownload had was het nog steed 0 seeds.....
waar kan ik dat instellen
 
Dat klopt, maar wanneer jij nog niet de torrent af hebt en wel aan het seeden/downloaden bent (seeden hoeft niet) hoor je dus ook bij leechers.

Het seeden gebeurd vaal al automatisch als je geen instellingen aangepast hebt, en kan dus al gebeuren tijdens het downloaden.

Je kant bij Utorrent -> opties -> voorkeuren -> brandwdith de upload/download snelheid aanpassen.

---

Mooi dat je een nieuwe gevonden hebt :thumb:
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan