mac os x op mijn laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.

daniel518

Gebruiker
Lid geworden
26 mei 2010
Berichten
255
hallo allemaal,

ik heb een klein vraagje, ik wil graag mac os x (maakt niet uit welke versie) op mijn laptop installeren, windows er helemaal vanaf of dual boot, maakt mij helemaal niks uit.
dit zijn mijn specs:
Productnaam G62-b60SD
Productnummer XF321EA
Microprocessor 2,2 GHz AMD Athlon II Dual-Core-processor P340
Microprocessorcache Level 2 cache, 1 MB
Geheugen 4 GB DDR3 (2 x 2048 MB)
Max. geheugen Ondersteunt tot 4 GB DDR3-geheugen
Videokaart ATI Mobility Radeon HD 5470-videokaart (verwisselbaar)
Videogeheugen in totaal tot 2173 MB videogeheugen, waarvan 512 MB gereserveerd DDR3
Beeldscherm 39,6 cm (15,6 inch) diagonaal High-Definition HP BrightView LED-scherm (1366 x 768)
Harde schijf SATA harde schijf van 500 GB, 5400 rpm
Multimediastation SATA optisch station: LightScribe SuperMulti dvd±r/rw met double-layer-ondersteuning
Netwerkkaart Geïntegreerd 10/100BASE-T ethernet-LAN
Draadloze verbinding 802.11 b/g/n
Geluid Altec Lansing-luidsprekers
Toetsenbord Standaardtoetsenbord met starttoetsen en actietoetsen
Aanwijsapparaat Touchpad met aan-uitknop en ondersteuning voor 2-richtingsscrollpad
Pc-kaartsleuven Geïntegreerde digitale 5-in-1-medialezer voor Secure Digital-kaarten, MultiMedia-kaarten, Memory Stick, Memory Stick Pro of xD Picture-kaarten
Externe poorten
1 VGA-poort
1 stereohoofdtelefoonaansluiting
1 microfoonaansluiting
3 USB 2.0-poorten
1 RJ45-ethernetaansluiting
Afmetingen 24,6 cm (l) x 37,4 cm (b) x 3,18 cm (min. h) / 3,68 cm (max. h)
Gewicht Vanaf 2 kg
Voeding Netadapter van 90 watt

6-cels lithium-ionbatterij (Li-Ion)
Inhoud van de doos Webcam met geïntegreerde microfoon (VGA)

alleen, ik zit met 2 dingen:
1. ik heb al eens gebrobeerd om het in een virtuele pc te installeren, in virtualbox en vmware.
daar kreeg ik de error dat ik een host met hardware acceleratie moet draaien om mac os x te kunnen draaien, dit is niet met alle versies, allen lion, snowleopard, leopard ging wel goed.
en dat terwijl hij wel aan staat (volgens een programmatje dat het check't)
2. zouden jullie mij een link naar een video kunnen sturen waarin word uitgelegd wat je allemaal moet doen? (en mij een prive bericht sturen met een iso, omdat het hier niet mag)

bedankt alvast =)
 
Laatst bewerkt:
Hallo,

Dat zal een lastige worden, omdat de officiele versie Mac OS X alleen voor Macbooks/iMacs is. Dus je komt een soort gelijke aan het zoeken zoals Hackintosh.
 
weet ik, er zijn dan ook veel filmpjes op youtube over hoe je het toch kunt, met een ge-edite cd enz.
ik wil weten of mijn laptop dat ondersteund en welke het best zal draaien en welke dingen ik moet doen verder dan hem gewoon installeren.
bedankt voor je antwoord =)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
heeft me niet verder geholpen, mijn moederbord naam is Hewlett-Packard HP G62 Notebook PC
deze staat er niet tussen, maar er staan er maar een paar op de lijst, en er zijn er zeker nog meer compatible!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
je kan ook gewoon een macbook kopen bij de vriendelijke verkoper op de pc hoofdstraat. Of je koopt een laptop die wel op de lijst staat.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan