FRITZ!WLAN en IPAD gaat niet goed.

Status
Niet open voor verdere reacties.

eus18

Gebruiker
Lid geworden
25 feb 2008
Berichten
175
Hallo,

Ik ben sinds kort in het bezit van een FRITZ!WLAN signaal versterker.
Het appataar werkt op zich goed alleen niet in combinatie met mijn IPAD.
Zodra ik de FRITZ activeer slaat mijn IPAD op hol.
Kan iemand mij helpen hoe ik deze twee apparaten goed met elkaar kan laten communiceren?

Gr. Eus
 
wat is op hol slaan ?
 
Ik heb er inderdaad een handleiding bij gekregen.
Het aanmelden van mijn laptop geeft geen problemen maar als ik op de IPAD wil werken dan kan deze geen verbinding meer maken.
 
heb je hier iets aan?
item no: 2000 2445
manufacturer: AVM
 
Nee probeer hem eens op automatisch verbinding te zetten. Misschien staat deze op handmatig. Is dit wat.
 
FritzWLAN dichter bij je wifi router plaatsen en dan opnieuw proberen. Het signaal uit een repeater kan nooit beter zijn dan hetgeen de repeater ontvangt. Als deze dus op het uiterste puntje van het bereik van je wifi router staat dan zal de verbinding van je apparaten ook slecht zijn. Daarnaast hebben verschillende apparaten, verschillende antennes en dat kan behoorlijk verschil maken.
 
Nou,dat wil ik niet zeggen.
Volgens inSSider is het signaal van mijn linksys repeater sterker als het bron signaal.
En er zitten hier 40 AP's in de buurt.
 
Ja dat zal. Je staat er naast. Probleem is dat de repeater het aan de achterkant ook weer moet doorsturen naar de router. En daar zit het zwakker punt. Je ziet vol signaal met volle snelheid en toch werkt het niet. Vandaar mijn suggestie om de repeater dichter bij de router te plaatsen. Het gaat hier niet om de sterkte van het signaal maar om de kwaliteit.
 
dus je laptop werkt wel goed op de repeater.
je hebt alleen problemen met de ipad.
welke ipad heb je de 2 of de nieuwe.
wat staat er bij draadloos netwerk.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan