Is deze game PC goed ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

svenie10

Gebruiker
Lid geworden
22 nov 2011
Hallo,
Ik ben Sven en woon in Hoofddorp.
Ik ben op zoek naar een nieuwe game PC en heb een pc gevonden.
Nu luid mijn vraag: Is deze game PC goed ?

De computer:
Coolermaster Elite behuizing in speciale NVIDIA uitvoering.
550W silent voeding met overload-protection

Processor/type

Intel Core i7 3770K (Quad-Core) 3e generatie Intel Ivy-Bridge processor

Processorsnelheid

4x 3.5GHZ, tot 4x 3.9 GHZ met Intel Turbo Boost Technology

Werkgeheugen

12GB DDR3 1333 geheugen

Harddisk / opslag

2000 GB / 2TB S-ATA 3 Western-Digital 64mb cache

Videospecificaties

Bereid je voor op een geweldige high-definition gaming ervaring met de nieuwe NVIDIA GTX670 videokaart. Deze kaart beschikt over 2048 MB GDDR5 geheugen dat via een 256 bit brede interface aangesproken wordt. De GPU heeft een kloksnelheid van 915 MHz en het geheugen een snelheid van 6008 MHz. Met de GPU Boost wordt de kloksnelheid van de GTX670 dynamisch geboost tot 980 MHz, tijdens zware grafische applicaties. Aansluitingen:
1x HDMI
2x DVI Uitgang
1x Displayport aansluiting

Audio / Geluid

Geïntegreerde High Definition audio chip voor HD sound

DVD station(s)

DVD brander +/-RW 24 speed Dual Layer

Moederbord informatie

Gigabyte GA-B75M-D3V S1155 µATX

Overige aansluitingen

2 x PCI express slot x16
LAN 10/100/1000 mb/s
(Supersnelle "GigaBit Ethernet" netwerk/internet aansluiting)
6 x USB 2.0 aansluitingen
2 x DVI Uitgang + 1 x HDMI
2 x USB 3.0 aansluitingen
Prijs 1088,-
Windows zit er ook bij
Ik hoop dat jullie andwoord op mijn vraag kunnen geven.
Alvast bedankt
Sven

Laatst bewerkt:
1: een heel goede pc voor dat geld, trouwens waar koop je hem?
2: weet wel dat je alleen voor het NVidia tekentje op je kast €50 meer betaald (misschien een bezuinigpuntje maar ik snap ookwel dat t stoer is :P)
3: ik vraag me af of die harde schijf sata 600 is? zo niet? dat raad ik het je aan want dat zijn de snelste op ssd na
4: met zo een processor denk ik dat hij ook wel snel geheugen aankan ik raad corsair vengeance aan 8-16gb
5: ga je overclocken? zo niet ga dan voor dezelfde processor maar dan zonder een K want dat scheelt weer 30-25 eur voor iets dat je niet gaat gebruiken
6: asrock p67 performance fatal1ty, als je niet gaat overclocken is dit een "PRO" moederbord hij kost ongeveer 110 eur das iets meer dan die je nu hebt maar overclocken gaat met beide niet dus de intel core i7 3770 is genoeg (als je bespaard op het moederbord is je pc vaak slomer dan je had verwacht)

dit is wat ik erin zou zetten maar het is jouw keuze die is ook goed hoor :P

BTW tussen i7 en i5 zit weinig verschil met gamen (afgezien van i7 extreame editions)
ik wens je veel plezier met je toekomstige pc :D

EDIT: jij had deze site op mijn topic gezet dus ik heb de pc gezien hij lijkt me aardig goed vooral voor die prijs alleen die van 1088+windows heeft tog een i5 3570k?

Laatst bewerkt:
ja ik had hem al gezien maar je vergist je in de prijs dan hij is met windows 1188 in plaats van 1088

allereerst, nette pc er zijn wat bezuinigpuntjes zoals al is aangegeven maar daar reageer ik niet voor, ik drukte even de link aan en zag niks van een thuiswinkel waarborg logo staan. wel wat van ict waarborg etc. maar nu is mijn vraag, kan je deze site vertrouwen? misschien is het een hele bekende site zou zo maar kennen maar ik gebruik altijd Alternate dus weet niet veel van andere sites.

Mvg, Mike.

Als je bij een andere winkel zou bestellen, zou je ook op dezelfde prijs uitkomen. http://tweakers.net/pricewatch/best...nscore=&maxdelivery=&minproducts=4&maxshops=1 dan moet je zelfs bij twee winkels bestellen om alle producten te krijgen (hier is wel wat gewijzigd in de producten). Of je moet een ander (vergelijkbar) onderdeel bestellen. Plus daar komt bij dat je hem zelf in elkaar moet zetten, en als je dat niet kunt komt daar +/- weer €50,- bij. Dus ik denk dat deze shop goed genoeg is voor jou, mits hij betrouwbaar is. Die shop heeft een http://www.ictwaarborg.nl/leden/compustunt/ zegt vaak ook al genoeg.

allemaal heel erg bedankt heb hem zojuist besteld, komt morgen binnen!

Als dit probleem/deze vraag is opgelost markeer dit topic dan als "Opgelost!". Verder veel plezier met jouw nieuwe PC!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan