problemen met mijn computer.

Status
Niet open voor verdere reacties.

metalshell

Gebruiker
Lid geworden
25 jul 2012
Berichten
62
hallo

ik heb sinds kort een pc gekocht is nu 2 maand oud .
maar ik vind hem erg langzaam op sommige momenten dan weer snel dan weer langzaam .
ik krijg ook steeds deze melding als ik mijn computer op start (kdbsync.exe werkt niet meer) .

van welke programma is die foutmelding ?
 
Twee maanden oud? Dus je hebt nog garantie.. het lijkt erop dat er iets met je hardeschijf is. Terug na de winkel?
 
Dat bestand wordt vaak meegeinstalleerd bij je videodrivers(AMD/ATI)
Kijk of een update wil helpen.
 
kdbsync.exe wordt gebruikt voor AMD AVT (Accelerated Video Transcoding) zoals jackall al zij. betreft het langzaam snel verhaal. zie je pieken in je taakbeheer?(Ctrl+Shift+Esc)?
 
Idd wat geeft taakbeheer aan? veel cpu? veel ram? ik neem aan dat je windows 7 hebt.
 
Laatst bewerkt:
ik heb win 7 ja

maar snap niet wat je met pieken bedoeld .
kan je me miss iets meer uitleg geven over dit

ik heb effe screen gemaakt .

piek.jpg

mijn systeem is indd wat langzamer geworden , maar hd tune geeft geen problemen aan van me hardeschijf .

hier de benchmarks ervan

HDTune_Benchmark_WDC_WD3000HLHX-01JJP.png
HDTune_Error_Scan_WDC_WD3000HLHX-01JJP.png
 
Laatst bewerkt:
Met pieken wordt bedoeld, dat je eerst weinig procent van je processor gebruikt en dan in eens 99 procent. Is bij jou dus niet het geval. Al eens CCleaner laten draaien? De foutmelding is ondertussen ook al opgelost?
 
Heeft het geholpen?

En? Heeft het geholpen? Ik zit met hetzelfde probleem, maar wat ik ook probeer (systeemherstel, nieuwe updates of ouder versies installeren), niets werkt.:shocked:
 
Beste geussie, ik verzoek je vriendelijk een eigen topic te maken. We zien liever niet dat in oude topics gereageerd wordt daar deze dan weer omhoog gekickt worden. Ik sluit deze.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan