Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=utf-8" />
<meta name="description" content="CVO Westhoek Westkust Login" />
<meta name="keywords" content="cvo,cvoww,cvow,westhoek,westkust" />
<meta name="author" content="Seys Alain" />
<meta name="copyright" content="Copyright © 2012 Seys Alain . Alle rechten voorbehouden" />
<meta name="language" content="nl" />
Je moet de antwoorden die je krijgt natuurlijk wel lezen...Hoe kan ik deze site dan wel beter vindbaar maken ?
Lees dit maar eens door (een SEO handleiding door Google zelf).
Waarom probeer je trucjes te verzinnen? Concentreer je op het maken van goede inhoud die op een semantische manier (dus niet door javascript) wordt weergegeven, dat werkt een stuk beter. Dat en zorgen dat mensen naar je site willen linken (maar ook dat lukt alleen met goede inhoud).Zou ik dan bijvoorbeeld beter een pagina kunnen maken waar al mijn zoekwoorden in verstopt zitten. Waar een link gaat naar mijn index.html die ik nu heb?
Ja, behalve het normale wachten (een paar weken meestal) ziet de Google-bot behalve de pagina-titel en de <meta>'s precies hetzelfde als wat een pure text-browser ziet, die net zomin als de Googlebot javascript aan boord heeft. Dat is dus niet veel! In de praktijk:hij is helemaal niet te vinden in google?
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.