Sinds vandaag ineens geen internettoegang meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

Schoolboy

Gebruiker
Lid geworden
23 nov 2010
Berichten
78
Hoi allemaal,

Mijn broertje heeft een windows 7 pc en heeft vandaag ineens geen internettoegang meer terwijl alle andere computers, ipod en ipad nog wel internet hebben. We hebben geprobeerd om bedraad en draadloos internet te krijgen. We hebben onze router opnieuw opgestart (1 minuut de stroom er volledig af terwijl alle computers uit stonden). Ook heb ik via apparaatbeheer gekeken of de nieuwste drivers waren geïnstalleerd en dit bleek het geval.
Nou heeft mijn broertje de laatste niet echt geupdate ofzo dus bij windows update staan nog de volgende updates open:
- Windows 7 Service Pack 1 (KB976932)
- Windows internet Explorer 9 voor Windows 7 (hij gebruikt google chrome)
- Realtek Semiconductor Corp. - Network - Realtek RTL8191SU Wireless LAN 802.11n USB 2.0 Network adapter
Kan het aan deze updates liggen (ik dacht misschien die laatste en zo ja hoe kunnen we dan toch deze updates downloaden op die computer of moet dat via een andere computer)?

Alvast bedankt voor de moeite en voor het lezen van dit lange verhaal.

Groet,
Schoolboy
 
Heb je wel eens geprobeert een pci netwerk adapter te gebruiken,

Instaleer even speccy en zet de specs even hier
 
Sinds vandaag niet meer.

Begin dan eens met een systeemherstelpunt terug te zetten en scan eens op malware met Mbam Free bijv..
 
@ marceltje9 van een pci netwerk adapter of speccy heb ik nog nooit gehoord dus daar ga ik ff naar kijken

@ zoefff systeemherstel ga ik nu direct uitvoeren
 
Danku

Bedankt allemaal voor de snelle hulp, systeemherstel was voldoende.
 
Graag gedaan!

En Mbam Free kan geen kwaad!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan